V letošním 14. ročníku soutěže WebTop100 si mohou účastníci vybrat z celkem osmi kategorií, ve kterých mají možnost utkat se se svými konkurenty z oboru. Odborná porota ocení kvalitu a profesionalitu webové prezentace přihlášených firem i jejich marketingových projektů.
Proč se do soutěže přihlásit?
Díky účasti v soutěži WebTop100 můžete získat nové klienty. Zároveň zvýšíte povědomí o vaší společnosti mezi odborníky i širokou veřejností. Otevřou se vám nové obchodní příležitosti. Zajistíte si rozbor a hodnocení vašeho webu od odborníků na digitální marketing. Registrujte se do 30. června prostřednictvím online formuláře na stránkách soutěže.
Účast v soutěži WebTop100 skýtá celou řadu výhod:
• důležité porovnání s konkurencí v oboru
• podrobný rozbor a zhodnocení vašeho webu
• podněty ke zlepšení od předních odborníků
• sdílení zkušeností a know-how od společností pohybujících se na předních příčkách úspěšnosti
• volné vstupy na celodenní odbornou konferenci a slavnostní galavečer s vyhlášením vítězů
V čem vidí největší přínos účastníci předchozího ročníků soutěže?
„Nabyté znalosti z praktických příkladů, ale i doporučení porotců ze soutěže WebTop100 využijeme pro další rozvoj našich e-shopů. Zvláště oceňuji dostatečný prostor pro dotazy účastníky,“ říká Petra Henychová, E-commerce manager ze společnosti CEMOD – CZ s.r.o.
V jakých kategoriích je možné soutěžit?
Pro každou ze soutěžních kategorií je určen odborný garant, který dohlíží na kvalitu hodnocení a konstruktivní zpětnou vazbu. V letošním roce to budou:
Firemní web:
• Grafický design – Martin Kalda, Mather Advertures
• Technické řešení – Michal Špaček, vývojář webových aplikací
• Optimalizace pro mobilní zařízení – Martin Michálek, webový vývojář
• User experience – Michal Acler, UX Designer
Digitální reklamní kampaň: Jan Suda, GroupM
Microsite: Jakub Karlec, 2FRESH
Mobilní řešení: Tomáš Čermák, eMan
Nejefektivnější digitální řešení: Jan Suda, GroupM
Facebook aplikace: Martin Ježek, Inspiro Solutions
Firemní stránka na sociálních sítích: Jan Perla, OgilvyInteractive
E-mailová kampaň: Jan Penkala, ACOMWARE
Přihlaste svůj projekt včas. Podívejte se na internetové stránky WebTop100, kde naleznete podrobné informace o soutěži i registrační formulář.
Generálním partnerem soutěže je FORPSI, partnerem Theatre Cinema Cafe Royal. Mediálními partnery jsou E15.cz, Lupa.cz, Podnikatel.cz, Živě.cz a Tyinternety.cz. Pořadatelem soutěže je digitální agentura Dobrý web.