V tarifu nečekají na nové klienty žádné poplatky za vedení účtu, a dokonce ani poplatky za jednotlivé finanční transakce, které jsou jinak běžnou součástí ceníků u všech platebních bran.
Už na jaře rozdala 550 tarifů
ThePay neklade novým klientům žádné specifické podmínky, pořídit si ho můžou jak ti, kdo na online teprve přecházejí, tak zaběhnuté e-shopy. Tarifem Free tak navazuje na podporu českého e-commerce, kterou ve velkém zahájila v době, kdy museli podnikatelé nečekaně uzavřít své provozovny. Aby jim usnadnila online prodej, nabídla tarif Pro Bono, kterého využilo přibližně 550 nových klientů. Počet bezplatně nasazených platebních bran ukázal, že má podpora takového rázu oboustranný smysl a přínos.
Výběr platební brány je dlouhodobé partnerství
Na otázku, proč se v ThePay rozhodli znovu nabídnout bezplatný tarif, odpovídá Daniel Havel, CEO společnosti ThePay.cz
„Vnímáme to tak, že pořízení platební brány není totéž, jako když kupujete rohlíky. Je to partnerství, ideálně na několik let. A my opravdu věříme, a potvrzuje se nám to, že pokud s námi i v těžších časech bude klient spokojen, tak zůstane a nebude hledat jinou platební bránu. Zároveň tímto pokračujeme v plnění jednoho z našich existenčních poslání, a sice že chceme pomáhat rozvoji českého e-commerce a být jeho důležitou a výraznou součástí.“
O společnosti ThePay.cz
Společnost ThePay.cz, s.r.o. byla založena v roce 2011 a od svého založení patří mezi největší platební brány u nás. Poskytuje a spravuje platební řešení pro přibližně 3 000 e-shopů. V roce 2019 zprocesovala platby v hodnotě 3,2 miliardy korun, což je o jednu miliardu víc než v roce 2018. Daří se jí každý rok navyšovat objem realizovaných transakcí a v tomto duchu si přeje pokračovat i nadále.