Konferenční den nabitý digitálním marketingem představí více než 30 řečníků, včetně několika zahraničních hostů. Listopadová konference WebTop100 se zaměří zejména na to, jak využít neustále se vyvíjející oblast digitálního marketingu a změn chování spotřebitelů ve svůj prospěch.
Z aktuálního programu vybíráme tato témata:
Videoobsah online – za víc práce… čím dál tím víc muziky
Současná mladá generace, a zároveň vaši budoucí zákazníci, už nevědí, co jsou „klasická“ masová média. Jakými kanály šíříte svůj obsah? Chcete zjistit, kde hledat tento typ zákazníků a co je potřeba jim nabídnout? Jan Jirsa z LEGO se s vámi podělí o své zkušenosti, jak změřit efekt videoobsahu a prozradí, jak je nejmladší generací konzumován.
8 kroků, jak co nejlíp využít agenturu a přitom zůstat partnery
Objevte tajemství jednoho z největších hráčů na telekomunikačním trhu u nás. Jak nastavili spolupráci s online i offline agenturami, a stojí za to ji insourcovat nebo raději nechat mimo firmu? Jiří Caudr z O2 Czech Republic, a.s. shrne vlastní poznatky a poučení z různých modelů agenturní spolupráce, kterými si prošli a vás mohou nyní inspirovat.
Data nestačí sledovat. Musíte je i propojit.
Víte, jak propojit online a offline data o svých zákaznících? Identifikujte díky nim preference konkrétního zákazníka, jeho chování i přínos pro vaši firmu. Milan Janecký z Wunderman s.r.o. vás naučí, jak propojit sociální a transakční data, a poradí, jak různé datové zdroje přeměnit do vhodné komunikace.
Jak nevyhodit čas a peníze při redesignu webu?
Uvažujete nad změnou současného vzhledu firemního webu nebo teprve stojíte na počátku jeho tvorby? Potom byste měli vědět, jak správně připravit redesign a jak docílit toho, aby byl web úspěšný. Jakub Provazník z AITOM Digital s vámi projde několik kroků, pomocí kterých dokáží získat to nejdůležitější o byznysu a zapracovat do webu.
Prestižní konference WebTop100 s dlouholetou tradicí se koná ve středu 11. listopadu v Kongresovém centru U Hájků, Na Poříčí 42 v Praze. Sledujte pravidelně program konference WebTop100, který je stále rozšiřován o nové zajímavé řečníky.
Generálním partnerem konference je společnost Forpsi. Hlavním partnerem je společnost Trask solutions. Partnerem akce je XQueue GmbH. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz, Tyinternety.cz a Živě.cz. Produktovými partnery jsou společnosti POF GROUP S.R.O., Shutterstock a STRV. Organizátorem akce je konzultační agentura Dobrý web, produkčně zajišťuje Internet Info.