Hlavní navigace

To nejlepší z digitálního marketingu ochutnáte na Konferenci WebTop100

Přijďte nahlédnout do kuchyní digitálního marketingu společností Seznam.cz, Zaraguza, O2 Czech Republic, Mall Group, Kytary.cz, SEMrush a dalších.
7. 11. 2018

Sdílet

Konference WebTop100 přinese 15. listopadu 2018 případové studie, expertní analýzy a jedinečné pohledy na digitální marketing. Čekají vás přednášky zaměřené na obsahový marketing, PPC kampaně, analytiku, sociální sítě, data nebo audio podcasty jako marketingový nástroj.

Na koho se můžete těšit?

V době přehlcení reklamními sděleními je řešením nativní reklama. Jak to udělat, aby vaše reklama nebyla ignorována? To je téma Ondřeje Sitty ze společnosti Seznam.cz s přednáškou „Tuhle reklamu nepřeskočíš“.

Ondřej Sitta, Seznam.cz

To, že když vám PPC kampaně nebudou vydělávat, je až druhý nejhorší scénář, vám ukáže advokátka Petra Dolejšová z eLegal. Když si totiž vy nebo vaše agentura netykáte se zákony, můžou vás špatně nastavená PPCčka dostat i do větších malérů, než jsou mizivé konverze.

Petra Dolejšová, eLegal

Tomáš Turek  z Sherpas vás rámci své přednášky upozorní na zákoutí systémů Google Ads a Sklik, která vám do této chvíle třeba zůstávala skryta. A možná pro vás zafungují jako ty pověstné „skryté poklady“, prostřednictvím nichž se vám otevřou nové možnosti správy vašich kampaní.

Tomáš Turek, Sherpas

Zakladatelka marketingové agentury uLab Markéta Kabátová, která pomáhá českým firmám a startupům růst v zahraničí, má nachystané rady pro zadavatele. Řekne vám, jaké reporty a metriky sledovat, abyste si byli jisti, že se na vašich kampaních pracuje dobře.

Markéta Kabátová, uLab

Všechno, co jste chtěli vědět o cenotvorbě a báli jste se zeptat, se dozvíte od UX experta Ondřeje Ilinčeva. Jakou cenu zvolit a jak ji graficky ztvárnit (jakou použít velikost písma a kam cenu na stránkách umístit), kdy a jaké dávat slevy i jak řešit placení po částech.

Ondřej Ilinčev

O zkušenosti s průnikem na zahraniční trhy se s vámi podělí marketingový ředitel českého lovebrandu s hudebními nástroji Filip Černý s přednáškou Lesk a bída zahraniční expanze. Kytary.cz zatím slaví úspěch na 9 evropských trzích.

Filip Černý, Kytary.cz

A to samozřejmě zdaleka není vše. Ve dvou sálech vystoupí více než 20 odborníků na digitální marketing, projděte si podrobný program konference.

Nebo si rovnou zapište do kalendáře: čtvrtek 15. listopadu 2018 od 9:00 do 17:00 –konference WebTop100 v Národním domě na Vinohradech, Náměstí Míru 820/9, Praha. Registrovat se můžete online.

Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a SEMrush. Partnery akce jsou BALIK PLUSDigital Vision a Seznam.cz. Mediálně akci podporují Lupa.czMarketing Journal a Podnikatel.cz. Produktovým partnerem je STRV. Pořadatelem konference je agentura Sherpas, produkčně ji zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).