Hlavní navigace

To nejlepší z digitálního marketingu: od uživatelského zážitku až po zahraniční expenzi

Komerční sdělení  Autor: Internet Info
Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022? Jak vypadá ideální vstupní a konverzní stránka? A jak zlepšit uživatelský zážitek u služeb a premiovějšího zboží? To zodpoví WebTop100.

Sdílet

Na konferenci WebTop100 se sejdeme 16. listopadu spolu s odborníky na digitální marketing jako jsou Pavel Ungr, Ondřej Ilinčev, Dan Tržil, Lukáš Havlásek, Daniel Kafka, Irena Zatloukalová a s řadou dalších. Ti vás provedou novinkami ve svých oborech a poskytnou svou vizi toho, kam by dané oblasti mohly a měly směřovat v následujícím roce, aby přinášely co největší efekt v byznysu. Zamyslí se nad tím, co se povedlo a kde je prostor pro inovace.

Opřou se do tématických okruhů:

  • Tvorba webu, SEO a UX
  • Obsahová a brandová strategie
  • Retenční a výkonnostní marketing
  • PR a HR v digitálu
  • Influencerské kampaně a sociální sítě
  • Vývoj podcastového trhu a videomarketing
  • Start-upová scéna
  • Expanze na zahraniční trhy

Potkáte a uslyšíte tyto inspirativní osobnosti: 

Trendy a aktuální výzvy emailingu

Jak ovlivní blokace cookies třetích stran webtracking? Můžeme přijít o základní metriku open rate? Na zásadní témata, která ovlivní e-mail marketing v roce 2022, se zaměří Petr CikánSherpas TECH. Připomene klíčové oblasti, kterým by se každý marketér měl důsledně věnovat, a ukáže případné hrozby a omezení.

Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022?

Na konci letošního roku bude SEO komunita jistě výrazně blíže odpovědi na otázky ohledně dalšího rozvoje vyhledávacích pravidel a algoritmů obou nejdůležitějších vyhledávačů. V rámci přednášky Pavla Ungra poodhalíme, na co se pro další rok připravit.

Ideální vstupní a konverzní stránka

Ondřej Ilinčev se optimalizací konverzí zabývá prakticky celou svoji kariéru. Prozradí, jak má být konverzní landing page dlouhá, co na ní má a nemá být, v jakém pořadí poskládat informace a jaká je typická míra. Všechno uvidíte na příkladech z praxe.

Mohou být senioři důležitou cílovou skupinou vašeho e-shopu?

Od prvního lockdownu se většina lidí obrátila na internet. Ale co starší populace? Jak důležitou cílovou skupinu tvoří senioři? Od Ondřeje SlámyAlza.cz se dozvíte, co je vidět v datech e-shopů a jak se této příležitosti případně chopit.

Efektivita firemních webů

Vojtěch MikulaPicards se ve své přednášce zaměří na nejdůležitější aspekty firemního webu, kterými je třeba se zabývat při jeho tvorbě tak, aby byl nejen hezký, ale i uživatelsky srozumitelný a plnil svůj účel.

Firemní kultura po pandemii

Jak vybudovat hybridní kulturu a udělat z vašich zaměstnanců komunitu a z kanceláří komunitní místo, kde se vaši lidi potkávají, baví, diskutují, ale především dosahují efektivních výsledků, to je téma Petra SkondrojaniseCocumy.

Startupy a inovace v digitálním prostředí

Zakladatel projektu Foodgroot Petr Václavek se s vámi podívá na zajímavé trendy a problémy, které se vyskytly na české startupové scéně. Poukáže na projekty, které mají výraznější potenciál inovovat digitální prostředí.

Podíváme se i na další obory digitálu jako jsou videomarketing, digitální PR, influencerské kampaně, digitální transformace či obsahový a brand marketing. Řekneme si, kam směřuje český podcastový trh a probereme zkušenosti ze vstupu na zahraniční trhy

V průběhu konference navíc dostanou prostor ty nejinspirativnější digitální projekty letošního roku spolu s jejich tvůrci a budou vyhlášeny výsledky soutěže WebTop100.

Pojďte se s námi na konferenci WebTop100 seznámit s nejnovějšími trendy v oblasti digitálního marketingu pro váš byznys. Registrovat se můžete na stránkách TUESDAY.cz.

Hlavními partnery akce jsou Dognet a INTERNET CZ, mediálními partnery pak Marketing Journal a Lupa.cz. Odborně akci zajišťuje Sherpas a produkci Internet Info.