S přesunem zaměstnanců na home office a nutností organizovat a řídit práci na dálku nabývá efektivní a dobře zvládnutá komunikace napříč firmou stále většího významu. Mluvit o tom budeme na konferenci In-Comms Forum 2021, která proběhne 18. února online.
Přijďte se inspirovat od profesionálů ze společností Behavio Labs, BrandBakers, Direct Pojišťovna, Four Seasons, Heureka, Ipsos, Microsoft, PR.Konektor a Traton (Volkswagen Group).
Jaká témata vás čekají:
-
Řada firem prošla v loňském roce zásadní proměnou, kdy jejich zaměstnanci začali pracovat převážně z domova. Jak tomu přizpůsobily fungování svých týmů a vzájemnou komunikaci? To představí Nela Maťašeje z Direct pojišťovny a Jiří Vích z Heureky.
-
Four Seasons Hotel Prague musel kvůli koronavirové pandemii řešit omezení svého provozu, což významně ovlivnilo styl práce všech zaměstnanců. Veronika Tamchynová prozradí, jak si s tím ve své interní komunikaci poradili.
-
Jak se zaměstnanecká komunikace během loňského roku proměnila, jaké hity u zaměstnanců zabodovaly a co naopak na žebříčku popularity pokleslo? To ukáže Tomáš Novotný na příkladech interní komunikace společností Škoda Auto a Traton ze skupiny Volkswagen.
-
Jak motivovat své zaměstnance, a které postupy vedou k tomu, aby byli spokojenější a výkonnější? To vše v konkrétních případových studiích prozradí Petr Hovorka z BrandBakers a Lukáš Tóth z Behavio Labs.
-
Diverzita a inkluze se stávají významnou součástí firemní kultury, minimálně u firem se zahraničními vlastníky. Jak se na tento sílící a důležitý trend připravit ukáže konzultantka interní a externí komunikace Zuzana Hübnerová.
-
Ján Marjenka z výzkumné agentury Ipsos se podělí o data, která mohou pomoci s komunikací se zaměstnanci napříč generacemi a ukáže, jak lidé momentálně vnímají různé důležitosti v zaměstnání ve vztahu ke korona krizi.
-
A na závěr jeden netradiční koncept. Technologická firma Microsoft přesunula svůj teambuilding do virtuálního prostředí s avatary manažerů. Více o projektu prozradí Klára Žižková z Microsoftu a Kateřina Boušková z agentury PR.Konektor.
Na konferenci In-Comms Forum se můžete zaregistrovat na stránkách TUESDAY Business Network. Mediálními partnery Lupa.cz a Podnikatel.cz, produkci zajišťuje Internet Info.