Hlavní navigace

Trendy interní komunikace v době covidové ukáže konference In-Comms Forum

Komerční sdělení
Letos se zaměříme na komunikaci s pracovníky na dálku a jejich motivaci, jak se liší napříč generacemi i jak udržet kulturu ve firmě online.

Sdílet

S přesunem zaměstnanců na home office a nutností organizovat a řídit práci na dálku nabývá efektivní a dobře zvládnutá komunikace napříč firmou stále většího významu. Mluvit o tom budeme na konferenci In-Comms Forum 2021, která proběhne 18. února online

Přijďte se inspirovat od profesionálů ze společností Behavio Labs, BrandBakers, Direct Pojišťovna, Four Seasons, Heureka, Ipsos, Microsoft, PR.Konektor a Traton (Volkswagen Group). 

Jaká témata vás čekají:

  • Řada firem prošla v loňském roce zásadní proměnou, kdy jejich zaměstnanci začali pracovat převážně z domova. Jak tomu přizpůsobily fungování svých týmů a vzájemnou komunikaci? To představí Nela Maťašeje z Direct pojišťovny a Jiří Vích z Heureky.

  • Four Seasons Hotel Prague musel kvůli koronavirové pandemii řešit omezení svého provozu, což významně ovlivnilo styl práce všech zaměstnanců. Veronika Tam­chynová prozradí, jak si s tím ve své interní komunikaci poradili.

  • Jak se zaměstnanecká komunikace během loňského roku proměnila, jaké hity u zaměstnanců zabodovaly a co naopak na žebříčku popularity pokleslo? To ukáže Tomáš Novotný na příkladech interní komunikace společností Škoda Auto a Traton ze skupiny Volkswagen.

  • Jak motivovat své zaměstnance, a které postupy vedou k tomu, aby byli spokojenější a výkonnější? To vše v konkrétních případových studiích prozradí Petr Hovorka z BrandBakers a Lukáš Tóth z Behavio Labs.

  • Diverzita a inkluze se stávají významnou součástí firemní kultury, minimálně u firem se zahraničními vlastníky. Jak se na tento sílící a důležitý trend připravit ukáže konzultantka interní a externí komunikace Zuzana Hübnerová.

  • Ján Marjenka z výzkumné agentury Ipsos se podělí o data, která mohou pomoci s komunikací se zaměstnanci napříč generacemi a ukáže, jak lidé momentálně vnímají různé důležitosti v zaměstnání ve vztahu ke korona krizi. 

  • A na závěr jeden netradiční koncept. Technologická firma Microsoft přesunula svůj teambuilding do virtuálního prostředí s avatary manažerů. Více o projektu prozradí Klára Žižková z Microsoftu a Kateřina Boušková z agentury PR.Konektor.

Na konferenci In-Comms Forum se můžete zaregistrovat na stránkách TUESDAY Business Network. Mediálními partnery Lupa.cz a Podnikatel.cz, produkci zajišťuje Internet Info