Sociální sítě jsou dnes mnohem víc než prostor pro hezké fotky. Kdo rozumí dynamice sociálních sítí, má v ruce efektivní nástroj k budování komunit a dobrého jména značky. A kdo umí mluvit řečí zákazníků, má vyhráno.
Jak vybrat influencery, kteří rezonují s vaší značkou, strategicky nastavit a měřit jejich spolupráci a zároveň budovat živé komunity na sociálních sítích? Kdy je zapojení influencerů na sítích zakázané, jaká specifika přinesou nová pravidla RRTV a proč se vyplatí využívat user-generated content?
Řečníci online konference MARKETING MEETING: Sociální sítě a influenceři vám ukáží, jak postavit spolupráci od A do Z – od výběru partnerů na základě dat, přes kreativní taktiky mikro i makro influencerů až po přesné měření ROI.
Připojte se 10. června online. Účastníkům je jako bonus k dispozici záznam z akce.
Na co se můžete těšit?
- Influenceři v autentických kampaních
David Kotrč (Visibility) odhalí, jak plánovat a řídit spolupráci, která přináší výsledky, ne problémy. - Komunity jako motor růstu
Klára Unzeitigová (Luxor) předvede, jak zapojit influencery, bookstagramery i zaměstnance k posílení čtenářské komunity. - Výběr a měření influencerů
Karolína Točíková (GroupM Nexus) prozradí, jak vybírat influencery pro velké značky a měřit jejich dopad. - Právo & regulace
Advokátka Petra Dolejšová objasní, co je (ne)reklama, jaká pravidla chystá RRTV a jak se připravit na AI influencery. - Síla mikroinfluencerů
Adéla Vašíčková (Publicis Groupe) ukáže, proč menší, angažované komunity často porazí masový reach. - UGC vs. influenceři
Veronika Procházková (Czech Promotion) poradí, kdy sáhnout po obsahu od fanoušků a kdy po profesionálech.
Vaše značka je tak silná, jak silná je její komunita. Přijďte se inspirovat, jak ji budují úspěšné značky a jakou k tomu využívají strategii i jaké mají výsledky. Na Marketing Meeting: Sociální sítě a influencer marketing se můžete přihlásit na stránkách konference, kde najdete i podrobný program i profily řečníků.
Konference je určena marketérům, brand manažerům, kreativcům, specialistům na sociální sítě, ale i těm, kteří se chtějí zorientovat v aktuálních trendech digitálního marketingu. Ať už řešíte výběr influencerů, autenticitu obsahu, nebo výkon kampaní, najdete zde praktické odpovědi a reálné zkušenosti z českého trhu.
Partnerem MARKETING MEETING je agentura Sherpas a mediálním partnerem MediaGuru. Akci organizuje TUESDAY Business Network a produkuje Internet Info.