Konzultační centrum Dobrý web pořádá letos již osmý ročník projektu WebTop100, jenž oceňuje úroveň internetových prezentací českých firem. Do některého z 11 oborových žebříčků se může přihlásit jakákoli firma podnikající v České republice s českými webovými stránkami.
Weby je možno registrovat prostřednictvím internetového formuláře, který je k dispozici na stránkách soutěže WebTop100. Uzávěrka soutěže byla prodloužena do 3. července 2009.
Přehled vyhlášených oborových žebříčků pro rok 2009:
- Auto-moto
- IT
- Telekomunikace
- Finance
- Obchod a prodej
- Průmysl
- Energetika
- Transport
- E-shop
- Potravinářství a gastronomie
- Kultura
Kromě oborových žebříčků mohou firmy své weby přihlásit do některé ze dvou speciálních kategorií, kterými jsou Microsite a Marketingový nástroj.
Pro webdevelopery platí AKCE 4+1 zdarma: přihlásíte-li čtyři webové prezentace, máte registraci páté zdarma.
Co získáte:
- písemné individuální zhodnocení přihlášené prezentace –zajímavá zpětná vazba
- možnost porovnání úrovně přihlášené webové prezentace s konkurencí
- vstup zdarma na celodenní odbornou konferenci WebTop100 pro svého zástupce
- pozvánku na slavnostní vyhlášení výsledků soutěže
- odbornou studii o firemních webech shrnující aktuální trendy v oblasti internetového podnikání
- možnost využití účasti v soutěži v rámci vlastního PR, příležitost zviditelnit se
- inspirace pro další činnost
Pořadatel soutěže vyšel vstříc některým žádostem a přichází také s možností využít z balíčku služeb pouze samotnou účast v soutěži. Ta zahrnuje získání písemného individuálního hodnocení a pozvánku na slavnostní vyhlášení výsledků. Tuto speciální nabídku je možné využít za cenu o více než 35 % nižší než je základní registrační poplatek. O tom, zda se zájemce přihlásí na podzimní odbornou konferenci, se může rozhodnout až později.
Více podrobností o soutěži si můžete přečíst na http://www.webtop100.cz/zebricky.
Pořadatelem soutěže WebTop100 je konzultační centrum Dobrý web. Generálním partnerem je společnost IBM Czech republic, hlavním partnerem společnost ACTIVE 24 a partnerem sdružení TUESDAY Business Network. Mediálními partnery jsou týdeník Marketing&Media, zpravodajské servery Aktuálně.cz a Profit.cz a portál Centrum.cz.