Telekomunikace již dávno nejsou jen o nabízení tradičních služeb, jako jsou hlas a internet v pevné a mobilní síti. Firmy chtějí od operátora komplexní ICT řešení.
Vodafone svým firemním zákazníkům nabízí unikátní řešení OneNet. Díky němu mohou mít služby pevné a mobilní sítě pod jednou „střechou“. Výhodou tohoto řešení je efektivní optimalizace nákladů za telekomunikační služby. Významnou roli hraje pro zákazníka také perfektní servis a péče. Firemní zákazníci, kteří dosahují určité pravidelné měsíční útraty, získávají u Vodafonu osobního konzultanta. Ten se věnuje všem jejich potřebám a požadavkům. Navíc ohledně veškerých služeb zákazník komunikuje pouze s jedním dodavatelem a vyúčtování za všechny služby dostává na jedné faktuře. Firma tak kromě nákladů ušetří i čas zaměstnanci, který se o telekomunikační služby stará.
Součástí komplexní nabídky telekomunikačních zařízení jsou též praktická firemní řešení. Ta jsou dnes propojena s IP technologiemi. Oblibu si v poslední době získaly zejména mobilní služby a řešení na principu »Machine-to-Machine« komunikace. Ty jednoduše za pomoci SIM karty předávají informace přes mobilní data a SMS. Jejich příkladem je řešení pro sledování a správu vozového parku v reálném čase. Zákazník získá přístup do jednoduché a přehledné on-line aplikace a pohodlně si vyplňuje knihu jízd, sleduje pohyb svých firemních vozů a vykazuje přehledy o služebních a soukromých jízdách, včetně stavů najetých kilometrů. Velice populární se stává též technologie propojená s bezpečnostní kamerou, díky které zákazník může on-line sledovat, co se děje s jeho majetkem.
Více na www.vodafone.cz.
