Vášnivý vztah internetu a televize – téma letošní konference TVCON 2014

Vstupte s námi do světa televizních technologií a zjistěte, jaké příležitosti nabízí televize v propojení s digitálními vymoženostmi po obsahové, obchodní i technologické stránce.
7. 4. 2014

Sdílet

Trh televizních technologií se vyvíjí velmi rychle a není snadné s ním držet krok a vyznat se perfektně ve všem, co nám nabízí. Chcete-li mít v této oblasti přehled a rádi byste chytré televize, televizní aplikace a další doprovodné služby začlenili do obchodní strategie ve vaší firmě, přijďte na konferenci TVCON 2014, největší akci u nás, která se těmto tématům podrobně věnuje.

Druhý ročník konference se bude zabývat nejen otázkami propojení televize a internetu, SmartTV, Multimediálního obsahu, vývoje aplikací, HbbTV, OTT, ale i dalšími souvisejícími tématy.

Setkejte se s více než 15 českými5 zahraničními odborníky. Poradí vám, jak využít televizní technologie k podpoře vašeho podnikání. Představí své zkušenosti s jejich zaváděním a následným fungováním v praxi.

Trendy a zkušenosti ze zahraničního trhu

Second Screen jako nový business model
Stefan Schneiders (Institut für Rundfunktechnik)

Získejte nové publikum a vydělávejte na svém obsahu
Luke Gaydon, (Brightcove)

Vývoj televizních technologií na českém trhu

Obchodní a programový potenciál HbbTV
Lukáš Hnilička, (Stanice O, a.s.)

Zkušenosti s placeným video-obsahem na internetu
Petr Horák, (CET 21)

Budoucí revoluce v multimediálním světě
Marcel Procházka, (České Radiokomunikace)

Prezentace zahraničních řečníků budou simultánně tlumočeny to českého jazyka.

KDY: 16. dubna 2014
KDE:
Konferenční centrum City Praha 4

Seznamte se s přednášejícími a kompletním programem na stránkách konference

Představu o konferenci si můžete udělat i z fotografií loňského ročníku. 

Konferenci TV CON 2014 pořádá server Digizone.cz ve spolupráci se společností Mautilus. Hlavními partnery akce jsou společnosti SamsungSeznam. Partnery jsou Brightcove, České radiokomunikace, MEDIAPOLI GROUP, NanguTV, TP Vision. Mediálně akci podporují Marketing&Media, VideoFilmTV. Produktoví partneři akce jsou Proficatering, uLikeIT, VisualUnity. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).