Hlavní navigace

Víte, jak na zákaznickou zpětnou vazbu na internetu?

Přijďte na setkání Business Tuesday na téma zákaznická zpětná vazba na internetu a dozvíte se, proč je vyhodnocování spokojenosti zákazníků pro vaši firmu důležité a jak na ně.
29. 1. 2013

Sdílet

Získat od zákazníka zpětnou vazbu už není tak složité jako dřív. V dnešní moderní době se lidem nabízí nepřeberné množství způsobů, jak dávat najevo svou spokojenost či negativní zkušenosti s využitými službami nebo koupenými produkty u konkrétních firem. Pro firmy jsou to velmi cenné informace. Sběrem těchto dat a jejich vyhodnocováním se jim totiž nabízí příležitost zvyšovat kvalitu své práce, zvyšovat dobré povědomí o značce a o firmě jako celku. Spokojení zákazníci se pak rádi vracejí a v ještě lepším případě doporučí produkty nebo služby někomu dalšímu.

Jak na sběr dat na internetu

Přijďte na setkání Business Tuesday konané 5. února v PwC BusinessComunityCenter v Praze 4 a dozvíte se, jak takovou zpětnou vazbu sbírat pomocí data miningu na sociálních sítích, pomocí speciálních aplikací a dalších různých obchodních programů střežících pověst značky a budování loajality zákazníků. O své zkušenosti, užitečné rady a informace se s vámi podělí specialisté z oboru. Startujeme v 18 hodin. 

Diskutovat se bude o těchto tématech:

  • Síla zákaznického hodnocení
  • Doporucim.cz – monitoring zákaznické zkušenosti
  • 10 tipů jak jednoduše začít se zákaznickou péčí na sociálních sítích a čeho se vyvarovat

Po přednáškách bude následovat panelová diskuze s přednášejícími a poté networking s občerstvením.

Vstupné: 417 Kč bez DPH

Více informací o akci naleznete na webu Tuesday.cz na stránkách akce: Zákaznická zpětná vazba na internetu.

Registrovat se můžete přímo ZDE

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).