Získat od zákazníka zpětnou vazbu už není tak složité jako dřív. V dnešní moderní době se lidem nabízí nepřeberné množství způsobů, jak dávat najevo svou spokojenost či negativní zkušenosti s využitými službami nebo koupenými produkty u konkrétních firem. Pro firmy jsou to velmi cenné informace. Sběrem těchto dat a jejich vyhodnocováním se jim totiž nabízí příležitost zvyšovat kvalitu své práce, zvyšovat dobré povědomí o značce a o firmě jako celku. Spokojení zákazníci se pak rádi vracejí a v ještě lepším případě doporučí produkty nebo služby někomu dalšímu.
Jak na sběr dat na internetu
Přijďte na setkání Business Tuesday konané 5. února v PwC BusinessComunityCenter v Praze 4 a dozvíte se, jak takovou zpětnou vazbu sbírat pomocí data miningu na sociálních sítích, pomocí speciálních aplikací a dalších různých obchodních programů střežících pověst značky a budování loajality zákazníků. O své zkušenosti, užitečné rady a informace se s vámi podělí specialisté z oboru. Startujeme v 18 hodin.
Diskutovat se bude o těchto tématech:
- Síla zákaznického hodnocení
- Doporucim.cz – monitoring zákaznické zkušenosti
- 10 tipů jak jednoduše začít se zákaznickou péčí na sociálních sítích a čeho se vyvarovat
Po přednáškách bude následovat panelová diskuze s přednášejícími a poté networking s občerstvením.
Vstupné: 417 Kč bez DPH
Více informací o akci naleznete na webu Tuesday.cz na stránkách akce: Zákaznická zpětná vazba na internetu.
Registrovat se můžete přímo ZDE