Cílem projektu je vylepšení produktové databáze díky nově získaným seznamům produktů, zisk kvalitnějších přístupů i zpětných odkazů a celkově vyšší monetizace služby Zboží.cz.
Zboží.cz chce nabízet uživatelům ty nejlepší produktové informace, porovnat nabídky a zprostředkovat nejvýhodnější nákup
. Základním problémem je ovšem produktová databáze. Tu dokážeme vylepšovat nejen zlepšením administračních a párovacích nástrojů, ale také proaktivním přístupem k zisku dat a databází. Jednou z novinek, která by nám s tímto měla pomoci, je právě projekt Značky,
řekl Jan Samko, brand manažer serveru Zboží.cz.
Novinka na Zboží.cz, Značky, má pro zadavatele několik výhod. Jejich výrobky půjdou snadněji nalézt. Díky tomu poroste i přístup relevantních uživatelů – potencionálních zákazníků. Pomocí tohoto systému navíc bude moci výrobce své produkty aktivněji propagovat. Ať už jde o klasickou reklamu nebo například umístění do svého newsletteru.
Uživatelům Značky
nabídnou zejména komfort v podobě ucelených informací o značce, kterou cíleně hledají. Současným trendem je silná vazba zákazníků na oblíbenou značku. Tento trend se nevyskytuje jen v oblasti IT, ale postihuje zejména spotřební elektroniku. Od bílé (vybavení kuchyně) přes oblečení až po hračky (Lamaze, Lego atd.) Pro všechny zákazníky je připravena jednoduchá domovská stránka, kde přehledně najdou řadu užitečných informací. Mohou listovat a vybírat z produktů své oblíbené značky a hlavně nakoupit nejvýhodněji,
doplnil Samko.
Kromě moderovaného obsahu, do kterého Značky rozhodně patří, se uživatelé i zadavatelé mohou těšit na obsah generovaný. Do něj lze zařadit například žebříčky a statistiky (např. nejprodávanější, nejoblíbenější zboží apod.)