Udělejte si čas 15. listopadu a přijďte strávit celý den na konferenci WebTop100 do Národního domu na Vinohradech. Ve dvou sálech tu zazní nevšední přístupy, jak z digitálního marketingu vytěžit maximum. A to už stojí za návštěvu.
Řešíte u vás ve firmě akvizici návštěvníků, budování brandu v digitálním prostředí, konverze, retenci nebo nastavování procesů? Pak vás potěší zkušenosti řečníků, kteří v oblasti digitálního marketingu opravdu umí chodit.
Inspirujte se od startupů
Michal Šmída (Twisto Payments): Jak startupy inovují finanční sektor
Martin Pejša (Creative Dock): Pravdu má stejně nakonec zákazník – aneb o budování a testování propozice startupu
Pohlédněte do budoucnosti sociálních sítí
Petr Andrýsek (Socialsharks): Social Media First
Tomáš Kánský (Tubrr): Jak zapojit svůj brand do života influencera
Posviťte si na řízení webových projektů
Jan Řezáč (House of Řezáč): Spolupráce na velkých webových projektech
Jan Bezděk (SiteOne): Web Air Bank je postavený na řešení, které nemá konkurenci
Změřte neměřitelné
Pavel Jašek (Google): Kdo potřebuje dlouhodobou hodnotu zákazníka
Mariia Bocheva (Owox): Jak měřit neměřitelné
Nahlédněte do digitálu budoucnosti
Filip Dřímalka (DigiSkills.cz): Web Digitální svět budoucnosti
Tomáš Jindříšek (Dark Side): Digital v problémech? Když se z undergroundu stává mainstream…
Kompletní program si můžete prohlédnout na internetových stránkách konference.
Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a Hypoteční banka. Partnerem akce jsou OWOX a SiteOne. Mediálně akci podporují Lupa.cz, Marketing Journal a Podnikatel.cz. Produktovými partnery jsou Ackee, ChargeBox, lenošíme.cz a STRV. Organizátorem akce je konzultační agentura Dobrý web, produkčně ji zajišťuje Internet Info.