Můžete se těšit na případové studie a inspirativní řešení z oblasti kreativního datavertisingu či automatizaci digitálních kampaní, budoucnost umělé inteligence v korporátu, UX a ekonomiku zážitku.
V programu WebTop100 konference naleznete i řadu témat, která se aktuálně řeší ve firmách: online marketing z hlediska legislativy, PPC metriky, micro-cíle a metody měření návratnosti investic do reklamy, ale i Instagram stories nebo grafické znázornění cen.
Opravdu je toho hodně, na co se těšit.
S Michalem Pastierem nakoukneme do kuchyně tolik oceňované Zaraguzy a dozvíme se, jak nejefektivněji využít data na kreativní kampaně, které prodávají.
Michal Pastier
Pavel Brecík z Mall Group pak na praktickém příkladu ukáže, jak jednoduché je každou investovanou korunu ve skutečnosti prodělat, ač se na první pohled do analytiky může zdát, že vyděláváte. Být data-driven a řídit investice na základě CPC, CPA nebo ROI už zdaleka nestačí.
Zde se můžete podívat na malou video-pozvánku:
A když už jsme u těch dat, posvítíme si na jejich úniky. „Není to o tom, jestli vám data uniknou, ale až vám uniknou,“ říká známý hacker Michal Špaček, jehož cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.
Jan Romportl z O2 se pak pokusí propojit své zkušenosti z akademického výzkumu umělé inteligence (AI) s korporátními daty a ukázat jeden z možných budoucích scénářů, jak bude AI tvarována startupy a využívána korporacemi.
Jan Romportl
Jiří Malý z Programmatic naváže přednáškou: „Optimalizujete DSP dle ÁÍčka nebo spíš ÍjÁčka?“. Programmatic je oblast, ve které jsou očekávané obrovské přínosy od inteligentních algoritmů, umělá inteligence už vystrkuje první růžky a přitom výkon DSP se mnohem více jeví být funkcí přání jejich autorů.
To rozhodně není všechno. WebTop100 je konference s přesahem. Pomůžeme nejen nahlédnout do komplexnosti digitálního marketingu, ale i otevřít dveře novým tématům Podívejte se na program.
Neváhejte a zapište si do kalendáře: Čtvrtek 15. listopadu 2018 od 9:00 do 17:00 – konference WebTop100 v Národním domě na Vinohradech, Náměstí Míru 820/9, Praha. Registrovat se můžete online.
Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a SEMrush. Partnerem akce jsou BALIK PLUS, Digital Vision a Seznam.cz. Mediálně akci podporují Lupa.cz, Marketing Journal a Podnikatel.cz. Produktovým partnerem je STRV. Pořadatelem konference je agentura Sherpas, produkčně ji zajišťuje Internet Info.