Hlavní navigace

WebTop100 2018: Vytěžte z digitálního marketingu maximum pomocí dat

Listopadová konference WebTop100 opět nabídne nevšední přístupy, jak vést online kampaně k větší efektivitě. Letos se zvláštním důrazem na využití dat a analytiky.

Doba čtení: 2 minuty

Můžete se těšit na případové studie a inspirativní řešení z oblasti kreativního datavertisingu či automatizaci digitálních kampaní, budoucnost umělé inteligence v korporátu, UX a ekonomiku zážitku.

programu WebTop100 konference naleznete i řadu témat, která se aktuálně řeší ve firmách: online marketing z hlediska legislativy, PPC metriky, micro-cíle a metody měření návratnosti investic do reklamy, ale i Instagram stories nebo grafické znázornění cen.

Opravdu je toho hodně, na co se těšit.

Michalem Pastierem nakoukneme do kuchyně tolik oceňované Zaraguzy a dozvíme se, jak nejefektivněji využít data na kreativní kampaně, které prodávají.

 Michal Pastier

Pavel BrecíkMall Group pak na praktickém příkladu ukáže, jak jednoduché je každou investovanou korunu ve skutečnosti prodělat, ač se na první pohled do analytiky může zdát, že vyděláváte. Být data-driven a řídit investice na základě CPC, CPA nebo ROI už zdaleka nestačí.

Zde se můžete podívat na malou video-pozvánku:

A když už jsme u těch dat, posvítíme si na jejich úniky. „Není to o tom, jestli vám data uniknou, ale až vám uniknou,“ říká známý hacker Michal Špaček, jehož cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

Jan Romportl z O2 se pak pokusí propojit své zkušenosti z akademického výzkumu umělé inteligence (AI) s korporátními daty a ukázat jeden z možných budoucích scénářů, jak bude AI tvarována startupy a využívána korporacemi.

Jan Romportl

Jiří Malý z Programmatic naváže přednáškou: „Optimalizujete DSP dle ÁÍčka nebo spíš ÍjÁčka?“. Programmatic je oblast, ve které jsou očekávané obrovské přínosy od inteligentních algoritmů, umělá inteligence už vystrkuje první růžky a přitom výkon DSP se mnohem více jeví být funkcí přání jejich autorů.

To rozhodně není všechno. WebTop100 je konference s přesahem. Pomůžeme nejen nahlédnout do komplexnosti digitálního marketingu, ale i otevřít dveře novým tématům Podívejte se na program.

Neváhejte a zapište si do kalendáře: Čtvrtek 15. listopadu 2018 od 9:00 do 17:00 – konference WebTop100Národním domě na Vinohradech, Náměstí Míru 820/9, Praha. Registrovat se můžete online.

Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a SEMrush. Partnerem akce jsou BALIK PLUS, Digital VisionSeznam.cz. Mediálně akci podporují Lupa.czMarketing Journal a Podnikatel.cz. Produktovým partnerem je STRV. Pořadatelem konference je agentura Sherpas, produkčně ji zajišťuje Internet Info.