Letošní konference WebTop100 bude opět konstruktivním setkáním klíčových osobností českého onlinu, kteří vás seznámí se směřováním všech zásadních disciplín digitálního marketingu. V rámci inspirativních přednášek a panelových diskuzí rozeberou témata, která hýbou trhem jako vliv AI na tvorbu obsahu a na SEO, možnosti měření kampaní a zahraniční marketplaces. Poradí,jak si lze efektivně získat zahraniční zákazníky díky retenčnímu marketingu.
Potkat se s významnými konzultanty, marketéry a e-commerce hráči můžete 14. listopadu v Hotelu Comfort Prague. A jen do 15. října se můžete registrovat za zvýhodněnou cenu EARLY.
Konkrétní témata:
Umře SEO kvůli generativní AI?
Přednáška Pavla Ungra zkoumá, jak AI mění vyhledávací algoritmy a zda mohou technologie, které generují obsah automaticky, nahradit tradiční SEO strategie a zda generativní AI posune SEO směrem k novým metodám optimalizace.
Sonda do influencerského trhu
Jak zasáhla umělá inteligence do exekuce influencerských kampaní a co s influencerským trhem dělají velké značky jako Trendyol nebo TEMU? To je téma pro Petr Srnu, CEO World of Online.
Jak maximálně zefektivňovat retenční mechanismy napříč Evropou?
Lukáš Havlásek se v rámci své přednášky zaměří na tipy a strategie retenčního marketingu v dynamickém evropském prostředí a předvede, jak lze vytěžovat zákaznickou bázi s ohledem na specifika jednotlivých trhů a lokální chování spotřebitelů. Ukáže, jaké v Notinu využívají moderní nástroje k udržení loajality zákazníků jako personalizaci nebo data-driven přístup.
Vyhodnocování reklamních kampaní v roce 2024 a dál
Tento rok přinesl pro jednotlivé disciplíny online reklamy mnoho výzev zejména v oblasti sběru dat a vyhodnocování kampaní. Jak co nejefektivněji číst data, která máme momentálně k dispozici, a neochuzovat se zbytečně o možnosti optimalizace našich kampaní ukáží společně CEO Markéta Kabátová & spolumajitel Petr Bureš z uLab.
Píše AI česky líp než průměrný Čech?
Před rokem jsme se schopnostem AI v češtině mohli zasmát, letos už je v několika krocích schopná připravit článek k téměř finální editaci. Jak si vytvořit vlastního AI textaře na základě ChatGPT-4o, co od něj čekat a na co naopak nespoléhat, to je téma Michala Schindlera z Creative Dock.
Jak správně navrhnout zapojení AI do digitálního produktu z pohledu uživatele
Spolumajitelagentury 2FRESH Jakub Karlec ukáže, jaké postupy volit při integraci AI do designu digitálních produktů z pohledu uživatelského zážitku tak, aby AI funkce byly intuitivní, přístupné a skutečně řešily potřeby uživatelů. Předvede také, jak řešit AI-driven interakce, které přináší hodnotu a zároveň udržují důvěru uživatelů daných produktů.
Jak upoutat pozornost CEO v době nesoustředěnosti?
Jaké kanály stále fungují, je třeba plošný nebo individuální nálet? Konkrétní tipy, jak prosadit svůj projekt u CEO, návody a metody „šustění“ nebo „narušení fenoménem“ slibuje přednáška Tomáše Jindříška, Managing Partnera z Digital First Marketing Group.
Interní komunikace ve složitých dobách
Komunikační stratég Irena Zatloukalova vám nabídne inspiraci, jak se (ne)zachovat v těžkých časech. A to hned na třech příkladech: Hromadné propouštění, výběr dobrovolného členského příspěvku na činnost neziskovky, event, který musíte zrušit. Podobné situace vás po tomhle talku už nezastihnou nepřipravené.
Dále vystoupí například:
- CEO Fragile media Daniel Kafka
- Partner & CPO Taste Jan Tichý
- Marketing consultant Ondřej Sláma
- CEO Trenýrkárna.cz Ruslan Skopal
Nedílnou součástí konference je vyhlašování vítězů jednotlivých kategorií soutěže digitálních projektů WebTop100. Ve druhém sále bude probíhat paralelní proud s nejzajímavějšími case studies z právě probíhajícího ročníku.
Program konference, který průběžně aktualizujeme, si můžete prohlédnout na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat, do 15. října za cenu EARLY. Odborným garantem konference je Sherpas, produktovým partnerem EasyEvent, mediálními partnery jsou pak Marketing Journal a Lupa.cz. Organizátorem WebTop100 je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.