WebTop100: Jaký vliv má AI na tvorbu obsahu a SEO?

Autor: Internet Info
Nejen to jsou témata tradiční konference o digitálním marketingu. Významné osobnosti českého onlinu a e-commerce proberou možnosti měření kampaní nebo vliv velkých zahraničních marketplaces na český trh.
9. 10. 2024
pr článek

Sdílet

Letošní konference WebTop100 bude opět konstruktivním setkáním klíčových osobností českého onlinu, kteří vás seznámí se směřováním všech zásadních disciplín digitálního marketingu. V rámci inspirativních přednášek a panelových diskuzí rozeberou témata, která hýbou trhem jako vliv AI na tvorbu obsahu a na SEO, možnosti měření kampaní a zahraniční marketplaces. Poradí,jak si lze efektivně získat zahraniční zákazníky díky retenčnímu marketingu.

Potkat se s významnými konzultanty, marketéry a e-commerce hráči můžete 14. listopaduHotelu Comfort Prague. A jen do 15. října se můžete registrovat za zvýhodněnou cenu EARLY.

Konkrétní témata:

Umře SEO kvůli generativní AI?

Přednáška Pavla Ungra zkoumá, jak AI mění vyhledávací algoritmy a zda mohou technologie, které generují obsah automaticky, nahradit tradiční SEO strategie a zda generativní AI posune SEO směrem k novým metodám optimalizace. 

Sonda do influencerského trhu

Jak zasáhla umělá inteligence do exekuce influencerských kampaní a co s influencerským trhem dělají velké značky jako Trendyol nebo TEMU? To je téma pro Petr Srnu, CEO World of Online.

Jak maximálně zefektivňovat retenční mechanismy napříč Evropou?

Lukáš Havlásek se v rámci své přednášky zaměří na tipy a strategie retenčního marketingu v dynamickém evropském prostředí a předvede, jak lze vytěžovat zákaznickou bázi s ohledem na specifika jednotlivých trhů a lokální chování spotřebitelů. Ukáže, jaké v Notinu využívají moderní nástroje k udržení loajality zákazníků jako personalizaci nebo data-driven přístup.

Vyhodnocování reklamních kampaní v roce 2024 a dál

Tento rok přinesl pro jednotlivé disciplíny online reklamy mnoho výzev zejména v oblasti sběru dat a vyhodnocování kampaní. Jak co nejefektivněji číst data, která máme momentálně k dispozici, a neochuzovat se zbytečně o možnosti optimalizace našich kampaní ukáží společně CEO Markéta Kabátová & spolumajitel Petr Bureš z uLab

Píše AI česky líp než průměrný Čech?

Před rokem jsme se schopnostem AI v češtině mohli zasmát, letos už je v několika krocích schopná připravit článek k téměř finální editaci. Jak si vytvořit vlastního AI textaře na základě ChatGPT-4o, co od něj čekat a na co naopak nespoléhat, to je téma Michala Schindlera z Creative Dock.

Jak správně navrhnout zapojení AI do digitálního produktu z pohledu uživatele

Spolumajitelagentury 2FRESH Jakub Karlec ukáže, jaké postupy volit při integraci AI do designu digitálních produktů z pohledu uživatelského zážitku tak, aby AI funkce byly intuitivní, přístupné a skutečně řešily potřeby uživatelů. Předvede také, jak řešit AI-driven interakce, které přináší hodnotu a zároveň udržují důvěru uživatelů daných produktů.

Jak upoutat pozornost CEO v době nesoustředěnosti?

Jaké kanály stále fungují, je třeba plošný nebo individuální nálet? Konkrétní tipy, jak prosadit svůj projekt u CEO, návody a metody „šustění“ nebo „narušení fenoménem“ slibuje přednáška Tomáše Jindříška, Managing Partnera z Digital First Marketing Group.

Interní komunikace ve složitých dobách

Komunikační stratég Irena Zatloukalova vám nabídne inspiraci, jak se (ne)zachovat v těžkých časech. A to hned na třech příkladech: Hromadné propouštění, výběr dobrovolného členského příspěvku na činnost neziskovky, event, který musíte zrušit. Podobné situace vás po tomhle talku už nezastihnou nepřipravené.

Dále vystoupí například:

  • CEO Fragile media Daniel Kafka
  • Partner & CPO Taste Jan Tichý
  • Marketing consultant Ondřej Sláma
  • CEO Trenýrkárna.cz Ruslan Skopal

Nedílnou součástí konference je vyhlašování vítězů jednotlivých kategorií soutěže digitálních projektů WebTop100. Ve druhém sále bude probíhat paralelní proud s nejzajímavějšími case studies z právě probíhajícího ročníku.

Program konference, který průběžně aktualizujeme, si můžete prohlédnout na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat, do 15. října za cenu EARLY. Odborným garantem konference je Sherpas, produktovým partnerem EasyEvent, mediálními partnery jsou pak Marketing Journal a Lupa.cz. Organizátorem WebTop100 je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).