Hlavní navigace

Zaměřeno na praxi: Nástroje v marketingu

Komerční sdělení
Na online konferenci se podíváme na Facebook Business Manager, Google Analytics 4, Collabim, Samba.ai, Smartlook či Zoomsphere.

Sdílet

Vzdělávejte se a inspirujte na druhém ročníku konference Nástroje v marketingu. Naši spíkři se svými přednáškami vám poskytnou dokonalý vhled do světa těch nejšikovnějších marketingových nástrojů.

Vybíráme z programu: 

Jan Tichý (Taste)

Google nedávno představil zbrusu novou verzi svého populárního měřicího systému. Čím se Google Analytics 4 liší od svých předchůdců? Dozvíte se, v čem vám může pomoci v online marketingu, při vylepšování webu nebo při práci s návštěvníky a zákazníky.

Dalibor Jaroš (Collabim)

Kladete si často otázku: „Proč nejsem na tom Google či Seznamu vidět?“ Na přednášce si ukážeme případy z každodenní praxe a chyby, kterých se firmy často dopouští. Přijdete tak možná na kloub zádrhelům, které brzdí návštěvnost vašeho webu. 

Petra Dolejšová (advokátka)

GDPR zamotalo hlavy spoustě marketérů. Co si zkontrolovat, než odkliknete políčko „souhlasím s podmínkami“ během výběru nástroje? Kdo je a kdo není váš zpracovatel dat? A jsou vůbec nástroje jako je Facebook a Google legální? Podívejte se na výběr marketingového nástroje z pohledu právníka. 

Václav Trunec (Samba.ai)

Samba.ai je automatizační nástroj pro veškerou komunikaci se zákazníkem – od základního emailingu, přes Push notifikace a SMS až po komplexní omnichannelové strategické kampaně. V přednášce se dozvíte, jak funguje systém Samba, jeho chytrá personalizace a jaká data využívá pro efektivní analýzu.

Michal Pařízek (Smartlook)

Nástroj Smartlook jako jeden z mála umožňuje skloubit webovou analytiku s nahrávkami vašich uživatelů. Díky němu tak můžete velice efektivně odstraňovat chyby, nacházet příležitosti pro zlepšení, a to jak pro web, tak i mobilní aplikace.

A to není samozřejmě kompletní výčet našich témat. Dále se například dozvíte, proč nepodceňovat Facebook Business manager a co vše od něj můžete očekávat. Odhalíme také taje Zoomsphere -  nástroj pro správu a analýzu sociálních sítí – a další důležité vychytávky pro úspěšné marketingové kampaně. 

Navštivte web konference, seznamte se blíže s ostatními přednáškami i našimi řečníky. K účasti na konferenci stačí vyplnit jednoduchý přihlašovací formulář. Konference proběhne online, můžete si tak novou dávku informací vychutnat z pohodlí svého domova nebo kanceláře. Těšíme se na vás. 

Mediálními partnery konferenci jsou Marketingový institut a MediaGuru, organizátorem je TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.