Hlavní navigace

Zapojte svou firmu do 12. ročníku soutěže o nejlepší firemní web

Zajímá vás, jak je na tom váš firemní web a co by na něj řekli odborníci? Přihlaste jej do soutěže WebTop100, získejte zpětnou vazbu a možnost porovnání s konkurencí.
25. 6. 2013

Sdílet

Soutěž WebTop100 vám nabízí příležitost získat informace o nástrojích a aktuálních trendech, s jejichž pomocí ze svého firemního webu můžete vytvořit účinnější a propracovanější nástroj ke svému podnikání. Obdržíte hodnocení a zpětnou vazbu odborníků spolu s navržením optimálního řešení ke zlepšení a budete mít možnost porovnat kvalitu webu s ostatními firmami z oboru.

Kromě kategorie firemní web s 11 žebříčky rozdělenými na jednotlivé obory své firemní prezentace můžete přihlásit také do dalších 5 kategorií.

Přehled oborových žebříčků v kategorii Firemní web: 

  • Auto-moto,
  • Banky,
  • Cestovní ruch,
  • E-shop,
  • Gastronomie,
  • IT,
  • Obchod a služby B2B,
  • Obchod a služby B2C,
  • Pojišťovny,
  • Průmysl a energetika,
  • Telekomunikace.

Další kategorie:

  • Digitální kampaň,
  • Microsite,
  • Mobilní řešení,
  • Nejefektivnější digitální řešení,
  • Social media Marketing.

Do soutěže se můžete hlásit prostřednictvím online formuláře v rámci Gold nebo Platinum členství WebTop100. Účastí v soutěži kromě samotného zhodnocení webu odborníky získáte i zpětnou vazbu a přístup k odborným studiím WebTop100. Navíc také volný vstup na podzimní celodenní odbornou konferenci a následný slavnostní galavečer s vyhlášením výsledků soutěže.

Podrobnější informace o projektu a soutěži WebTop100 naleznete na stránkách akce: http://www.webtop100.cz/.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).