Když dobře funguje interní komunikace, není šeptanda v kuchyňce třeba. Na to, jak navázat rozhovor se svými zaměstnanci, jak zlepšit náladu a vztahy ve firmě a jak vylepšit employer branding na dnešním neveselém trhu práce, se zaměří 5. ročník konference In-Comms Forum. A opravdu to bude velké.
Přijďte se přesvědčit. Už 29. května 2018 v pražském kině Royal.
Na jaká témata se můžete těšit?
- Firma změní majitele. Obmění se polovina týmu i značná část vedení. A to vše trvá rok a půl. Jak v této situaci zajistit, aby se kolegové mezi sebou co nejrychleji poznali, vám poví Ivan Tučník ze skupiny Asahi.
- Jaroslava Musilová vám prozradí, jak Kofola vyběhla se svými zaměstnanci. Doslova. Na společných trénincích tu totiž běhá skoro celá firma.
- PR Manažer z Hamé Petr Kopáček se podělí o své zkušenosti z firmy s mnoha závody, kde navíc velká část zaměstnanců nepracuje s počítačem. Jak nastavit firemní komunikaci? A jak postupovat při začleňování nových akvizic do stávající struktury?
- Máte revoluční produkt, který vaše zaměstnance zákonitě musí nadchnout. Jenže aby fungoval, potřebujete transformovat firemní kulturu. Když to celé probíhá v mezinárodním česko-slovensko-maďarském týmu, není to jen tak. Jak to rozlouskli v Philip Morris ČR vám řekne jejich Internal Communications Manager Michael Sidó.
- Jak se dají digitální technologie využít pro skvěle fungující interní komunikaci, vám ukáže Kamila Skálová, Team leader interní komunikace z Vodafone Czech Republic.
- Štěstí, co je štěstí? A potřebují všechny firmy vlastního happiness managera? O tom bude mluvit Věra Koukalová, Happiness manager v DiffSolutions.
- Edu-designérka a lektorka z Court of Moravia Jana Hřebecká přijde s tématem gamifikace. Na případové studii z IT firmy uvidíte, jak se v týmu skeptických ajťáků rozdmýchává nadšení pro firemní vzdělávání a sdílení know how.
- Jana Holá je pedagožka a autorka několika knih o interní komunikaci. Na In-Comms Foru přinese výsledky výzkumů a na konkrétních příkladech ukáže jejich aplikaci v praxi.
- Tomáš Poucha, ředitel Marketingového institutu a Institutu interní komunikace, vás na praktických příkladech provede tvorbou employer brandu. Stát se vysněným zaměstnavatelem totiž na dnešním trhu práce vůbec není špatné.
Tak už o tom víte. Pošlete to dál svým kolegům. Mailem, přes interní mobilní aplikaci, nebo to třeba připíchněte na nástěnku. A dorazte spolu na In-Comms Forum.
Zapište si do diáře: 29. 5. 2018 od 9 hodin – In-Comms Forum, Royal, Vinohradská 48, Praha 2. Registrovat se můžete zde.