Obsah se nakousne na každé marketingové konferenci, v článcích i na firemních poradách. Konkrétní recept na úspěšný content vám ale nikdo nedá. Konference Content First 2017 vám ale nabídneme vydatné menu inspirace a praktických rad. Dáte si? Tak dorazte 7. června do OKsystemu v Praze a překvapte své zákazníky i konkurenty delikátním obsahem. Program nabídne ostřílené hráče na poli obsahového marketingu i několik nováčků, kteří ale rozhodně vědí, jak na to.
O content marketingu Footshopu bude mluvit Veronika Černá. Prozradí vám, co všechno dělají a jaké využívají platformy. Na závěr zazní i ukázky toho, co jim funguje. Filip Černý z Kytary.cz vám nabídne zajímavý pohled na jejich obsahový mix napříč kanály. Dozvíte se, jak pracují a co všechno dělají na Facebooku, YouTube, Onpage nebo Offline.
Zonky za svůj úspěch vděčí především fungujícímu content marketingu založenému na příbězích lidí. Návody, jak příběhy zpracovat, jak je pojmout a komunikovat, vám přinese Michal Schindler z Creative Dock. Přednáška Maru Kortanové z Pábení bude o obsahové strategii a copywritingu pro Knihy Dobrovský. Ukáže vám také interní materiály a poví, jak od základů proměnili komunikaci značky.
V programu konference se dále objeví Jakub Bůšek, Obsahová agentura │ Martina Kohutová, Konektor Social │ Petr Machovec, 2FRESH │ Petr Michl, Marketing Journal │ Adam Ondráček, ADAMKONTRA │ Andrej Slivka, Annonce │ Adam Špina, TRIAD Advertising │ Jiří Vicherek, FENEK^^.
Na závěr konference uslyšíte rozhovor Martina Selnera a Jána Simkaniče z vydavatelství Internet Info. Martin vás zasvětí do tajů osobitého stylu psaní blogu Autismus & Chardonnay, který získal nominace na Křišťálovou Lupu nebo Magnesii Literu. Dozvíte se, jak o psaní přemýšlí a co má dál v plánu.
Mediálními partnery konference jsou servery Lupa.cz, Marketing Journal a MediaGuru.cz. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.