První ročník zbrusu nové konference Nástroje v marketingu nabídne širokou škálu marketingových vychytávek, které mohou výrazně zlepšit vaše výsledky.
Vybíráme z programu:
Analýza klíčových slov
Co je dobré vědět o analýze klíčových slov, než se do ní sami pustíte? Proč byste ji ze své strategie rozhodně neměli vypustit? Z čeho se vlastně skládá? Co všechno díky správně vytvořené „klíčovce“ můžete zjistit? Jak si ji můžete usnadnit? A jak zpracovat výsledky analýzy? Všechny otázky zodpoví Filip Podstavec z Marketing Miner.
Brand manuál
Brand manuál je „biblí“ každé společnosti, najdete v něm veškeré grafické prvky a zásady firmy. Správně sestavený brand manuál, který při komunikaci s vnějším světem poctivě využívají všichni zaměstnanci, utváří silný a sjednocený obraz dané společnosti. Co do tohoto manuálu patří? Jaké jsou trendy? Prozradí Karel Drašnar z BrandCloud.
Plánování obsahu na sociálních sítích
Nejen samotným obsahem živ je člověk. Kromě kvalitního textu je třeba svou pozornost zaměřit také na vhodné naplánování příspěvků. Jak plánovat obsah na sociálních sítích a ušetřit tak 40 % času a mít tak více prostoru právě na kreativní část práce? Jak nastavit rychlý a spolehlivý schvalovací proces? Jak adaptovat globální obsah na lokální trh a neztratit nad ním kontrolu nebo jak zjistit, jaký typ obsahu je nejvýkonnější a proč? Tyto a další otázky zodpoví Hana Nováková z Kontentino.
Další témata:
- Efektivní influencer marketing díky technologiím
- Kouzlo synchronizační platformy – ušetřete čas i peníze
- Výkonnější e-mailing? Jednoduše automatizovaně
- Jak ujistit zákazníka v online prostředí, že se věnujeme právě a jen jemu?
- Využití chatbotů v marketingu
Zaujala vás připravená témata? Navštivte web konference, projděte si medailonky našich řečníků i anotace přednášek. K účasti stačí vyplnit jednoduchý registrační formulář, 26. května se připojit a užít si řádnou dávku nových informací. Těšíme se na virtuální viděnou.