Kvalitní veletrhy, či témata stále přitahují pozornost odborné veřejnosti. Podle 2N v době, kdy veletrhy ztrácí návštěvnost, vzrůstá u skutečných zájemců a odborníků zájem o kvalitní zdroj informací. Jsou potom schopni pro ně letět přes celý svět a účast na takovém veletrhu se firmě snadno zhodnotí.
To dokládá i kvalitní obsazení i návštěvnost barcelonského Mobile World Congress. Kromě řady kontaktů si 2N z akce přiváží také globální pohled na vývoj trhu, který pravděpodobně dorazí i k nám. V centru pozornosti jsou v tuto chvíli rychlá data v mobilních sítích a vše co s tím souvisí.
Oldřich Stejskal, generální ředitel 2N TELEKOMUNIKACE k tomu říká: „Růst zájmu o aplikace pro datové služby mobilních sítí je obrovský. Je zajímavé, že se dokonce hovoří o náhradě ADSL. Na celém světě se mobilní operátoři doslova perou, aby přebrali část obchodu operátorům pevných sítí.“ Podle Stejskala překvapivě nejde jen o spotřebitelský sektor a zábavu, ale zejména o korporátní zákazníky.
Z pohledu obou zmíněných veletrhů a účasti 2N je důležité, že stejný trend se projevil na obou akcích. 2N proto pracuje na dalším zdokonalování své řady UMTS produktů a předpokládá, že si udrží podobnou pozici jako v případě klasických aplikací GSM, které jsou již celosvětově na ústupu.