Od spuštění ostrého provozu předplacené hlasové služby ha-loo uplynulo necelých devět měsíců a společnost ha-vel internet s.r.o. přivítala již jejího 3000 uživatele.
„Neustálý meziměsíční nárust počtu nově zaregistrovaných uživatelů služby ha-loo dokazuje, že náš model předplacené automatické služby byl krok správným směrem. Lidé se již dnes nechtějí vázat smlouvami, nechtějí platit paušály. Nejdůležitějším faktorem se stává komfort, jednoduchost a svoboda volby – a toto vše služba ha-loo nabízí. Kromě neustálého rozšiřování funkčnosti služby (například hlasová schránka, přesměrování hovorů) nabízí ha-loo také propracovaný, ale uživatelsky jednoduchý dealerský a partnerský systém, umožňující našim partnerům profitovat na propagaci naší služby“, řekl jednatel společnosti ha-vel internet s.r.o. Ing. Pavel Halfar. Další chystanou novinkou, zvyšující komfort pro uživatele služby ha-loo, bude bezesporu vydání předplacených ha-loo karet. Karty různých hodnot budou k dostání u obchodních partnerů společnosti ha-vel internet s.r.o. a jejich jednoznačnou výhodou bude to, že po zadání kódu z předplacené ha-loo karty (ať již prostřednictvím webového rozhraní či telefonu) bude kredit na volání uživateli připsán okamžitě na příslušný ha-loo účet, uživatel tak nebude muset čekat na bankovní převody a podobně. ha-loo karty se v prodeji objeví od července letošního roku.
Služba ha-loo funguje na bázi VoIP telefonie. Po jednoduché registraci si účastník vybere veřejné telefonní číslo, nabije si kredit na volání a může telefonovat do všech sítí s vteřinovou tarifikací, do vybraných sítí VoIP operátorů dokonce zdarma. Samozřejmostí je online výpis hovorů (i zmeškaných), hlasový záznamník, přesměrování hovorů, široká podpora kodeků či vlastní e-shop s nabídkou telefonních přístrojů a dalšího příslušenství. Více na www.ha-loo.cz .