Praha, 24. listopadu 2010 – SpolečnostAastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, rozšiřuje svoji oceňovanou řadu IP telefonů o modely pro platformu Microsoft Lync Server 2010, konkrétně o telefony Aastra 6721ip a 6725ip. Tyto produkty jsou na trh uváděny současně s listopadovým ohlášením serveru Microsoft Lync Server a jsou okamžitě dostupné.
Telefony Aastra 6721ip a 6725ip, které disponují mimořádnou hlasovou kvalitou a stylovým designem, jsou integrovány se serverem Microsoft Lync Server 2010 a nabízejí uživatelsky přívětivý přístup ke svým funkcím, čímž představují silné unified communications (UC) nástroje. Oba modely mohou fungovat i nezávisle na PC, takže mohou být rychle implementovány a snadno rozšiřovány dle obchodních potřeb. Aastra 6725ip nabízí další výhody díky připojení k PC prostřednictvím USB kabelu pro těsnou integraci s Microsoft Lync Serverem 2010. Funkce vytáčení čísla na jedno kliknutí (click-to-dial) je obohacena o stav přítomnosti zajišťující účinnější správu hovoru pro podnikové uživatele a pro týmovou spolupráci.
„Softwaroví klienti a mobilní zařízení zcela jistě plní požadavky některých zaměstnanců, ale mnoho dalších bude vyžadovat tradiční telefonní přístroje. Modely telefonů Aastra 6721ip a 6725ip poskytnou zákazníkům Microsoftu větší výběr z koncových telefonních zařízení. Pro společnost Aastra se jedná o pozitivní krok, který otevře nové příležitosti na trhu unified communications. Společnosti Microsoft na druhé straně přidává partnera se silnou znalostí v oblasti unified communications a koncových zařízení,“ říká Brian Riggs, Research Director ze společnosti Current Analysis.
Telefony Aastra 6721ip a 6725ip byly navrženy tak, aby poskytovaly prvotřídní uživatelské služby pro snadné využívání funkcí unified communications včetně:
- Intuitivního rozhraní jasně zobrazeného na barevném 3,5“ LCD displeji;
- Snadného přístupu k nejdůležitějším funkcím volání pomocí navigačních kláves;
- Širokopásmového zvuku vylepšujícího čistotu všech hovorů, což je důležité zejména pro společnosti, které operují mezinárodně.
Telefon 6721ip nabízí svým uživatelům výběr standardních funkcí za výhodnou cenu a poskytuje tak základní úroveň, jež postačuje většině uživatelů v běžném provozu. Funkčně bohatý telefon 6725ip je pak alternativou pro zkušenější uživatele. Oba modely těží z tradiční spolehlivosti a kvality produktů značky Aastra.
„Uvedení typů 6721ip a 6725ip je v souladu se strategií Aastra poskytovat velký výběr, vysokou kvalitu a hodnotu na trhu podnikových komunikací,“ řekl Frederic Boone, manažer společnosti Aastra pro střední a jihovýchodní Evropu. „Vážíme si příležitosti, kterou nám spolupráce se společností Microsoft dává v oblasti dodávek UC řešení, jež vedou ke splnění požadavků dnešních zaměstnanců na komunikaci všemi možnými způsoby,“ dodává F. Boone.
„Spojení softwaru Microsoft Lync Server 2010 s nejnovějšími IP telefony Aastra nabízí zákazníkům integrovanější funkčnost,“ říká Kirk Gregersen, senior director of Communications Server Marketing ve společnosti Microsoft. „Tímto partnerstvím poskytuje Aastra nově svým zákazníkům bohatší propojení transformující každý kontakt do interakce s vyšší mírou spolupráce, motivace a dostupnosti.“
Nové telefony též podporují požadavky klíčových IT manažerů na jednodušší a nákladově efektivní nasazení UC řešení kombinovaného se serverem Microsoft Lync Server 2010.
Pro více informací o produktech Aastra 6721ip a 6725ip navštivte prosím www.aastra.com/mcsphones.
O společnosti Aastra
Aastra Technologies Limited, (“Aastra”) je globální společnost v segmentu podnikových komunikací. Globální centrála společnosti se nachází v kanadském Concordu. Aastra vyvíjí a dodává inovativní komunikační produkty a aplikace pro podnikovou sféru. Globální obchodní aktivity společnosti Aastra zahrnují více než 50 milionů instalovaných linek po celém světě a přímou i nepřímou přítomnost ve více než 100 zemích. Aastra se zaměřuje výhradně na podnikové komunikace a nabízí jedno z nejucelenějších portfolií řešení unified communications, jež jsou individuálně přizpůsobena požadavkům zákazníků. Portfolio produktů zahrnuje funkčně bohaté telefonní systémy pro malé a středně velké firmy, velká, škálovatelná řešení pro velké korporace, integrovaná řešení mobility a call centra, a také široký výběr terminálů. Díky zaměření na otevřené standardy Aastra umožňuje podnikům komunikovat a spolupracovat efektivněji. Více informací o společnosti lze nalézt na http://www.aastra.com.