Hlavní navigace

Aastra uvádí na trh IP telefony pro Microsoft Lync Server 2010

[Tisková zpráva] Modely Aastra 6721ip a 6725ip nabízejí nové funkce unified communications a zjednodušují implementaci v podnicích

Sdílet

Praha, 24. listopadu 2010 – SpolečnostAas­tra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, rozšiřuje svoji oceňovanou řadu IP telefonů o modely pro platformu Microsoft Lync Server 2010, konkrétně o telefony Aastra 6721ip a 6725ip. Tyto produkty jsou na trh uváděny současně s listopadovým ohlášením serveru Microsoft Lync Server a jsou okamžitě dostupné.  

Telefony Aastra 6721ip a 6725ip, které disponují mimořádnou hlasovou kvalitou a stylovým designem, jsou integrovány se serverem Microsoft Lync Server 2010 a nabízejí uživatelsky přívětivý přístup ke svým funkcím, čímž představují silné unified communications (UC) nástroje. Oba modely mohou fungovat i nezávisle na PC, takže mohou být rychle implementovány a snadno rozšiřovány dle obchodních potřeb. Aastra 6725ip nabízí další výhody díky připojení k PC prostřednictvím USB kabelu pro těsnou integraci s Microsoft Lync Serverem 2010. Funkce vytáčení čísla na jedno kliknutí (click-to-dial) je obohacena o stav přítomnosti zajišťující účinnější správu hovoru pro podnikové uživatele a pro týmovou spolupráci. 

„Softwaroví klienti a mobilní zařízení zcela jistě plní požadavky některých zaměstnanců, ale mnoho dalších bude vyžadovat tradiční telefonní přístroje. Modely telefonů Aastra 6721ip a 6725ip poskytnou zákazníkům Microsoftu větší výběr z  koncových telefonních zařízení. Pro společnost Aastra se jedná o pozitivní krok, který otevře nové příležitosti na trhu unified communications. Společnosti Microsoft na druhé straně přidává partnera se silnou znalostí v oblasti unified communications a koncových zařízení,“ říká Brian Riggs, Research Director ze společnosti Current Analysis.  

Telefony Aastra 6721ip a 6725ip byly navrženy tak, aby poskytovaly prvotřídní uživatelské služby pro snadné využívání funkcí unified communications včetně:

  • Intuitivního rozhraní jasně zobrazeného na barevném 3,5“ LCD displeji;
  • Snadného přístupu k nejdůležitějším funkcím volání pomocí navigačních kláves;
  • Širokopásmového zvuku vylepšujícího čistotu všech hovorů, což je důležité zejména pro společnosti, které operují mezinárodně.

Telefon 6721ip nabízí  svým uživatelům výběr standardních funkcí za výhodnou cenu a poskytuje tak základní úroveň, jež postačuje většině uživatelů v běžném provozu. Funkčně bohatý telefon 6725ip je pak alternativou pro zkušenější uživatele. Oba modely těží z tradiční spolehlivosti a kvality produktů značky Aastra. 

„Uvedení typů 6721ip a 6725ip je v souladu se strategií Aastra poskytovat velký výběr, vysokou kvalitu a hodnotu na trhu podnikových komunikací,“ řekl Frederic Boone, manažer společnosti Aastra pro střední a jihovýchodní Evropu. „Vážíme si příležitosti, kterou nám spolupráce se společností Microsoft dává v oblasti dodávek UC řešení, jež vedou ke splnění požadavků dnešních zaměstnanců na komunikaci všemi možnými způsoby,“ dodává F. Boone. 

„Spojení softwaru Microsoft Lync Server 2010 s nejnovějšími IP telefony Aastra nabízí zákazníkům integrovanější funkčnost,“ říká Kirk Gregersen, senior director of Communications Server Marketing ve společnosti Mi­crosoft. „Tímto partnerstvím poskytuje Aastra nově svým zákazníkům bohatší propojení transformující každý kontakt do interakce s vyšší mírou spolupráce, motivace a dostupnosti.“  

Nové telefony též podporují požadavky klíčových IT manažerů na jednodušší a nákladově efektivní nasazení UC řešení kombinovaného se serverem Microsoft Lync Server 2010. 

Pro více informací  o produktech Aastra 6721ip a 6725ip navštivte prosím www.aastra.com/mcspho­nes.  

O společnosti Aastra

Aastra Technologies Limited, (“Aastra”) je globální společnost v segmentu podnikových komunikací. Globální centrála společnosti se nachází  v kanadském Concordu. Aastra vyvíjí a dodává inovativní  komunikační pro­dukty a aplikace pro podnikovou sféru. Globální obchodní aktivity společnosti Aastra zahrnují více než 50 milionů instalovaných linek po celém světě a přímou i nepřímou přítomnost ve více než 100 zemích. Aastra se zaměřuje výhradně na podnikové komunikace a nabízí jedno z nejucelenějších portfolií řešení unified communications, jež jsou individuálně přizpůsobena požadavkům zákazníků. Portfolio produktů zahrnuje funkčně bohaté telefonní systémy pro malé a středně velké firmy, velká, škálovatelná řešení pro velké korporace, integrovaná řešení mobility a call centra, a také široký výběr terminálů. Díky zaměření na otevřené standardy Aastra umožňuje podnikům komunikovat a spolupracovat efektivněji. Více informací o společnosti lze nalézt na http://www.aas­tra.com.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).