Do konce roku nabízí adFOX pro každý nový partnerský web, který začne s adFOXem spolupracovat v období od 17.9. do 17.10., zvýšenou provizi z 30 na 50%. Průměrná cena za klik (PPC) je více než 4 Kč, z každého kliku tedy dostane partnerský web přes 2 Kč. V současné době má adFOX více než 3000 partnerských webů a patří mezi největší sítě PPC v České republice. Každý měsíc je v systému adFOX aktivních téměř 100 000 reklamních kampaní.
CMC ONLINE s.r.o., provozovatel serveru www.superhry.cz, využívá adFOX již delší dobu. Společnost potvrzuje, že díky jednoduché implementaci a přehlednému nastavení se stal adFOX dlouhodobým a stabilním zdrojem výnosů. „Stoupající počet klíčových slov v adFOXu je důkazem kvality a příslibem pro lepší výsledky v budoucnu. Díky kvalitní a relevantní reklamě jsou výdělky z adFOXu podstatnou částí příjmů společnosti,“ říká Miroslav Tryner ze společnosti CMC ONLINE s.r.o.
Martin Čelikovský, provozovatel služeb www.webgarden.cz, upozorňuje na přesné cílení reklamy umisťované pomocí adFOXu: „Reklamy adFOX zobrazujeme na části našich klientských webů a pozorujeme u nich velmi kvalitní cílení, které ústí u nás v nadprůměrnou míru prokliku. Věříme, že díky tomu přináší systém adFOX užitek nám i inzerentům.“
Podle zkušeností spolupracujících webů nabízí adFOX možnost vydělávat na inzerci i webům, které by reklamu na svých webech prodávaly jen obtížně, nemají například s reklamou zkušenosti nebo nemají dostatečnou návštěvnost. Reklamní systém jim zjednodušuje inzertní činnost a přináší pravidelný příjem.
Spolupráce s adFOXem nevyžaduje exkluzivitu v oblasti reklamní činnosti, majitelé webů mohou na svých stránkách umístit jak adFOX, tak jinou reklamu.