„Osamostatnění bylo přirozeným krokem ve vývoji neustále rostoucího projektu,“ vysvětluje František Peterka, obchodní ředitel. „Postupně jsme přidávali nové efektivní plochy, stabilizovali systém, hledali schopné, kvalifikované lidi, a dnes již postihujeme všechny klíčové oblasti internetového marketingu. Od mediálního plánování po navrhování vlastních kampaní na míru. Za poslední rok jsme vyrostli o půl milionu uživatelů a patříme do TOP 10 českých internetových hráčů,“ doplňuje Peterka.
Společnost Admarket je také členem sdružení SPIR a vedle aktivit souvisejících se zastupováním samotných portálů bude portál AdMarket.cz návštěvníkům nadále sloužit jako internetový magazín s informacemi z oblasti internetových médií, sociálních sítí a případových studií globálních kampaní nejvýznamnějších světových hráčů. Více na AdMarket.cz.
O Miton.cz
Společnost MITON CZ, s.r.o. působí na českém internetu od roku 2000. Řadí se mezi významné poskytovatele ucelených internetových řešení, je provozovatelem řady důležitých a hojně navštěvovaných portálů (např. Vaření.cz, Stable.cz, Turistik.cz, MovieZone.cz atd.) a v roce 2008 se podle Deloitte stala nejrychleji rostoucí technologickou firmou roku. Mezi její klienty patří společnosti T-Mobile, NetCentrum, Denso, ICZ a mnoho dalších.
O Heureka.cz
Heureka.cz je nákupní průvodce, který radí lidem při výběru produktů ze všech oblastí nakupování. Tato služba jde však za hranice prostého výpisu produktů, aspiruje na nahrazení doporučení přátel a velký důraz klade na jednoduché použití, při výběru zohledňuje uživatelské chování a hodnocení.
O Hotel.cz
HOTEL.CZ a.s., člen nadnárodní skupiny Allegro, se s projekty www.hotel.cz, www.turistik.cz, www.spa.cz a www.hory.cz řadí mezi přední české internetové portály zajišťující ubytování. Jeho dlouhodobým cílem je poskytovat klientům širokou nabídku ubytování v různých typech objektů v ČR a SR, spojenou s profesionálními službami telefonního centra zákaznické podpory.