Adobe a odvětví interaktivního marketingu spolupracují na nových formátech pro mobilní reklamu

[Tisková zpráva] Nová spolupráce přináší značkám a agenturám kreativní kontrolu a potřebné distribuční schopnosti pro interaktivní kampaně

Sdílet

Praha, 9. listopadu 2010 – Společnost Adobe Systems oznámila na světové konferenci vývojářů Adobe MAX spolupráci se šesti předními společnostmi z oboru digitální reklamy, jejímž cílem je definovat dva nové, celoobrazovkové reklamní formáty pro chytré telefony, které podporují software Adobe Flash Player 10.1 nebo HTML5. Vzhledem k rostoucímu významu mobilní reklamy jakožto média pro podporu povědomí o značce a podněcování zájmu o koupi poskytnou nové formáty agenturám schopnost udržet si kontrolu nad kreativním designem a vývojem a zároveň nabídnou technické požadavky, které pomohou zajistit konzistentní a interaktivní využívání ze strany uživatelů.

Společnosti Adobe, EyeWonder, Limelight Networks, Greystripe, Medialets, MediaMind, PointRoll a Sprout budou spolupracovat na propagaci reklamních formátů v rámci celého ekosystému online reklamy včetně agentur a obchodních sdružení, mezi něž patří například Interactive Advertising Bureau (IAB) a Mobile Marketing Association (MMA).

Zavedení  standardu Rich Media 
Díky využívání společného formátu mohou agentury a vydavatelé zvýšit efektivitu vytváření reklam, obchodování a distribuce. Vzhledem k tomu, že reklamy vyvíjené na platformě Adobe Flash Professional lze dodávat do zařízení podporujících Flash Player 10.1 nebo prostřednictvím různých automatizovaných technologií převádět do formátu HTML5, navíc zůstanou zachovány stávající pracovní postupy, což zkrátí dobu mezi navržením a distribucí reklamy. Aktuální formáty jsou navržené tak, aby dokázaly obsáhnout hlavní mobilní platformy a nakonec se rozšířily do tabletů a dalších typů zařízení. Jedná se o následující nové reklamní formáty:

  • FS-microsite: Tento reklamní formát vyžaduje interaktivní informace o produktu nebo začlenění cílové stránky do celoobrazovkového zobrazení místo pouhého roztažení statického obrázku do baneru přes celou obrazovku. Umožňuje uživatelům zůstat v kontextu bez přecházení do internetového prohlížeče a poskytnout více informací v bohatém interaktivním zobrazení, což pomůže podpořit rozpoznání značky a povědomí o značce.
  • FS-video: Tento reklamní formát přináší ke koncovým uživatelům cílené reklamní vysílání nebo jiné reklamní video ve vysoké kvalitě, což optimalizuje šířku pásma a umožňuje agenturám a vydavatelům znovu využít reklamní vysílání na mobilní platformě.

Podrobnější informace najdete na adrese advertising.a­dobe.com

Rozšiřování  systému digitální reklamy 
Adobe spolupracuje se šesti reklamními společnostmi, které využívají standard Rich Media a vytvořili mobilní kampaně v nových reklamních formátech:

Citace

John Loiacono, první viceprezident a generální ředitel, Adobe Systems

„Naše spolupráce s reklamním průmyslem bude definovat nový model pro reklamní jednotky a hodnocení reklam ve světě marketingu, který je transformován mobilními komunikacemi,“ řekl John Loiacono, viceprezident a generální ředitel Digital Media Solutions u Adobe. „Tyto nové reklamní formáty představují první krok k zavedení celooborového příkladu, který funguje na různých platformách a měl by se stát všeobecným standardem pro chytré telefony.“

O společnosti Adobe

Adobe převratným způsobem mění  soužití a vztah lidí k myšlenkám a informacím –  kdykoliv, kdekoliv a přes jakékoliv médium. Další informace najdete na www.adobe.cz nebo www.adobe.com.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).