Hlavní navigace

Adobe představuje technologii pro digitální čtečky

[Tisková zpráva] Adobe uvedením revoluční aplikace WIRED Reader otevírá éru technologií pro nové digitální publikování

Sdílet

Praha, 3. června 2010 – Společnost Adobe Systems představila novou technologii pro digitální čtečky, která umožní vydavatelům tiskovin realizovat působivé digitální varianty svých časopisů. Tento nový publikační software byl vyvinut pro časopis WIRED vydavatelství Condé Nast, který nedávno debutoval v elektronické podobě pro Apple iPad s využitím nové technologie pro digitální čtečky. Čtečka pro červnové vydání WIRED, nyní dostupná v elektronickém obchodě Apple iTunes App Store, je vytvořena pomocí software Adobe pro digitální čtečky.

„Spolupráce Adobe s časopisem WIRED vyústila do formátu digitálního magazínu, který přináší nevšední způsob čtení a přináší pro obsah, vzhled a zážitek, stejně jako pro inzerci, zcela nové, ohromující možnosti,“ říká David Burkett, viceprezident a generální manažer pro Creative Solutions v Adobe. „Naším cílem je brzká dostupnost našich digitálních čteček pro všechna vydavatelství a plánujeme, že je budeme dodávat pro mnoho hardwarových platforem. Můžeme říci, že pokud již pracujete v InDesignu CS5, jste na půl cesty k vydávání nádherných digitálních verzí vašich publikací.“

WIRED Reader ukazuje možnosti technologií Adobe pro digitální čtečky – interaktivitu či zajímavé navigační schopnosti. To všechno umožňuje čtenářům prohlížet si v magazínech video, prezentace, listovat obrázky či otáčet čtečku pro prohlížení na výšku či na šířku. WIRED Reader, designovaný týmem, který získal řadu ocenění za design tištěné verze časopisu, využívá i schopností dotykového tabletu a umožňuje čtenáři procházet magazínem za pomoci gest, například oddálením tak, aby čtenář viděl celý magazín jako přehled. Magazín pro čtenáře kombinuje designovou podobu s tištěným časopisem s dynamickou interaktivitou digitálního média.

Technologie je rovněž příslibem nového přístupu k reklamě. Firmy už dnes využívají nové interaktivní schopnosti WIRED Readeru pro brandové kampaně s vysokým dopadem. Takovéto reklamy pobízejí čtenáře, aby interaktivně reagovaly na propagovanou značku, hladce se integrují do obsahu magazínu a navozují ve čtenáři dojem, že jsou jeho součástí. Vydavatelé tak mají díky těmto novým digitálním médiím příležitost rozšířit svá reklamní portfolio a díky nalákání nových čtenářů zvýšit jak čtenost, tak své příjmy z reklamy v digitálních médiích.

„Naše partnerství s Adobe nám umožnilo přetvořit image a přebudovat tištěný časopis na úchvatný digitální zážitek na platformě iPad,“ vysvětluje Thomas J. Wallace, redakční ředitel Condé Nast. „Po úspěšné realizaci vizionářské technologie Adobe v magazínu WIRED uplatníme potenciál tohoto nového média ve všech magazínech Condé Nast. Tato naše spolupráce s Adobe je pouhým začátkem. Předpokládáme, že tuto technologii nasadíme během následujících měsíců v mnoha našich dalších titulech.“

WIRED Reader, vytvořený pomocí software Adobe InDesign CS5 a dalších publikačních technologií Adobe, ilustruje, jak mohou technologie Adobe pomoci vydavatelům časopisů a jiných médií dodávat působivý obsah na elektronické tablety, inteligentní mobilní telefony a další zařízení. Společnost plánuje publikovat software na Adobe Labs, což pomůže vydavatelům transformovat jejich tvorbu z InDesignu CS5 na působivé aplikace, jako je WIRED Reader. Vzhledem k tomu, že řešení pro digitální magazíny jsou těsně integrovány s Adobe Creative Suite, vydavatelé mohou snadno rozšířit své stávající pracovní postupy a využít zkušenosti svých designérů.

WIRED Reader lze stáhnout z Apple iTunes App Store za cenu 4,99 USD.

Chcete-li se dozvědět více o digitální publikační platformě Adobe pro časopisy, eBooky a noviny, navštivte stránku www.adobe.com/go/di­gitalpublishin­g.

Video o čtečce WIRED Reader na iPadu najdete na http://tv.ado­be.com/watch/xd-inspire/introducing-wired-on-ipad.

O společnosti Adobe
Adobe převratným způsobem mění soužití a vztah lidí k myšlenkám a informacím – kdykoliv, kdekoliv a přes jakékoliv médium. Další informace najdete na www.adobe.cz nebo www.adobe.com.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).