Hlavní navigace

Agen v likvidaci, Mironet bude řešit reklamace

[Tisková zpráva] Agen Computer s.r.o. , provozující elektronický obchod Agen.cz, s ročním obratem 200 miliónů Kč vstoupila 11. 5. 2009 do likvidace a ukončila svůj provoz. Nebude tak již dodávat žádné zboží a veškeré nevyřízené objednávky již nebudou uskutečněny. V současné době dochází likvidátorem k nutnému snižovaní provozních nákladů a omezení chodu servisního a reklamačního oddělení.

Sdílet

Prodaná doména Agen.cz
Dle informací serveru lupa.cz se objevila doména Agen.cz k prodeji na Aukru (/zpravicky/eshop-agen-cz-skoncil/) a nyní je zřejmě doména již prodaná. Podle současných dostupných údajů původní majitel domény a jednatel společnosti Agen Computer s.r.o., odprodal doménu společnosti Masanta.com s.r.o. (dle výpisu informačního portálu českého soudnictví Justice.cz se jedná o bývalou společnost DXT Computers s.r.o. )

Co bude se zákazníky.
Celkový dopad krachu Agenu na koncového zákazníka tkví v očekávaném problému uplatňování reklamací. Lze totiž očekávat, že dodavatelé Agenu, zboží zaslané od zkrachovalé společnosti do jejich reklamačního systému po opravě vydobropisují a započtou vůči svým pohledávkám vůči Agenu. Zákazník tak bude moci po 30 dnech žádat po Agenu dobropis. S jeho proplacením však bude muset vyčkat do ukončení likvidace. Otázkou ale je, kolik procent z dané částky na konci likvidace zákazník opravdu dostane.

Agen odkazuje své zákazníky na síť autorizovaných servisů, kde lze některé zboží mimo komponent reklamovat, jenže ani to není vždy záruka. Při opakovaných poruchách nebo nevratném poškození produktu vystaví autorizovaný servis pouze doklad o neopravitelnosti zboží s tím, že zákazník má pak právo od svého dodavatele obdržet dobropis. To je, ale opět ta samá situace, psaná výše a pro zákazníka Agenu nebude tím pravým řešením.

Řešení nabízí Mironet
Zákazníkům Agenu „podává pomocnou ruku“ společnost Mironet, která si dlouhodobě zakládá na nejlepším servisu a zároveň již má úspěšnou zkušenost s řešením reklamací po zkrachovalé společnosti Monima, která v roce 2004 vstoupila do likvidace. Mironet se na základě svého úspěšného postavení na trhu pokusí vyjednat s mnoha dodavateli Agenu, aby řešily reklamace jejich zákazníků, kteří kromě nesprávného výběru dodavatele za nic nemohou.

Řešení reklamací zboží od Agen.cz
Služba je nabízena pouze zákazníkům, kteří se zaregistrují a vyplní na http://www.mi­ronet.cz/rekla­mace-agen uvedenou žádost nejdéle však do 15. 6. 2009. Zákazníkovi, který do 15. 6. 2009 žádost nepodá, Mironet službu řešení reklamací v budoucnu neposkytne. Důvodem je, že do 15. 6. 2009 mají být dle uzavřené smlouvy předány data od likvidátora a musí být dohodnut i maximální rozsah reklamací s distributory.

Podrobnější podmínky řešení reklamací naleznou zákazníci na adrese http://www.mi­ronet.cz/rekla­mace-agen

Cíle Mironetu
Mironet věří, že díky této ojedinělé službě bývalým zákazníkům Agenu, noví zákazníci naleznou důvěru ve značku Mironet a vynaložené náklady se vrátí ve větších prodejích. Proto tuto službu dělá Mironet kvalitně a řeší každý případ s velkou pečlivostí.

Mironet si dlouhodobě zakládá na svém nejlepším servisu a věří,že se do podvědomí zákazníků dostane nejen jako prodejce „tichých počítačů Mironet“ , s největším předváděcím centrem notebooků v ČR , ale i svou péčí o zákazníky v podobě nadstandardních služeb, kterými jsou mimo jiné, servis výměnou nebo do 4 dnů místo zákoných 30, dále možnost vrácení zboží do 30 dnů bez udání důvodu a další.

Závěrem
Mironet doporučuje, aby si zákazníci již nevybírali obchody, kde je větší riziko jejich zániku. Mironet neuvažuje o nabízení této služby i u dalších případů krachů konkurence a nikdo jiný se zřejmě tímto v ČR nezabývá.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).