Praha, 25. 11. 2009 – V novém eshopu agentury Cityrat najdete na adrese www.cityrat.cz koncepty, které jiné agentury takto veřejně neukazují. Koncepty se prezentují přímo klientům a jsou nejpřísněji chráněným zbožím. Cityrat se rozhodl některé své koncepty značkového obsahu zpřístupnit a nabídnout v e-shopu.
I v porovnání se zahraničními obsahovými agenturami, jako jsou Trumpet, Cocojambo, Hubbub, FNUKY, Brandcontent, Barker DZP nebo The Barbarian Group je toto řešení unikátní a je pravděpodobné, že se jedná o první realizaci tohoto druhu na světě.
V elektronickém obchodě se uživatel pohybuje tak jako v každém jiném eshopu, vybírá si produkt, prohlédne si jeho detail a pak jej buď může hned koupit, nebo si vyžádat další informace. Cena produktů začíná na 0 Kč, a jde přes 10 000 Kč až k 1 mil. Kč. Produkt se dá koupit tak, jak je. Poté agentura Cityrat poskytne práva k užívání spolu se strategií marketingu. Nebo je možné dokoupit ke konceptu značkového ambasadora, tedy experta na realizaci konceptu, a využívat jeho služeb za hodinovou sazbu. Třetí možností je s konceptem koupit i celou realizaci „na klíč“.
Koncepty jsou originální způsoby, jak komunikovat značku nebo produkt, a to buď prostřednictvím obvyklých kanálů, nebo prostřednictvím kanálů obsahu (kniha, dokument), případně formou lokálních (město) a hyperlokálních (ulice) akcí.
Koncepty jsou chráněny mezinárodním standardem Creative Commons, kde je každý koncept zaregistrován s licencí, která upravuje jeho šíření nebo komerční či nekomerční použití.
Agentura Cityrat v současné době pracuje např. pro klienty České vysoké učení technické v Praze, Palladium Praha, Liv Ducci a AVG.
O agentuře Cityrat
Jsme agentura, která tvoří obsah. Obsah je to, co lidé chtějí poznat a prožít. Obsah je to, co je pro ně hodnotné a smysluplné. Obsah je to, co činí jejich život bohatším. A to tvoříme my. Cityrat. Kupte si nebo zdarma objednejte náš obsah na www.cityrat.cz