Díky spolupráci se společnostmi Ticketpro,a.s. a Pressdata, s.r.o. a také díky propojení se serverem kulturniakce.cz najdou už dnes čtenáři na akce.cz okolo 20.000 kulturních, sportovních a volnočasových akcí na každý měsíc! „Díky tomu, že vkladatelé akcí budou odměňováni částí peněz z reklamy, počítáme s dalším nárůstem vkládaných akcí“, říká Jirka Pilnáček, vedoucí projektu.
Vkladatelé budou dostávat část peněz z reklamy, která se u jejich akce zobrazí. Tedy podobným systémem, jaký už s úspěchem funguje na webu Turistika.cz. „Všichni inzerenti a partneři stránek Akce.cz se tak vlastně stanou přímými podporovateli těch, kteří akci vloží“, doplňuje Pilnáček.
Kromě systému finančního odměňování vkladatelů, by mělo být pro subjekty vkládající akce velkou motivací i to, že vloženou akcí uvidí i uživatelé dalších kooperujících serverů. Akce přidaná na stránky Akce.cz se zobrazí také v katalogu kulturniakce.cz, dále na nejnavštěvovanějším turistickém portále Turistika.cz a nově i na nedávno spuštěném serveru Sousede.cz. Dohromady je to tedy již více než 300.000 čtenářů měsíčně (zdroj NetMonitor a google analytics), kteří si budou moci konkrétní akci vyhledat!
„Spoluprací se společnostmi Ticketpro (první a největší počítačová síť pro prodej vstupenek akcí všech žánrů v ČR) a Pressdata, motivací regionálních pořadatelů akcí a hlavně jednoduchostí, chceme co nejdříve dospět do stádia, kdy počet akcí vložených na Akce.cz bude korespondovat s naším sloganem: Akce.cz – všechny akce!“, uzavírá s jistou nadsázkou vedoucí tohoto ambiciózního projektu Jirka Pilnáček.