Hlavní navigace

Alcatel-Lucent oceňuje společnost NextiraOne za mimořádné úspěchy

[Tisková zpráva] Paříž – 14. května 2007: NextiraOne získala významné ocenění společnosti Alcatel-Lucent za mimořádné výsledky a inovace na trhu kontaktních center v posledních dvanácti měsících.

Sdílet

Ocenění navazuje na další úspěchy společnosti NextiraOne v posledním roce včetně ceny Nejlepší partner Genesys pro jižní Evropu, která byla udělena za mimořádné výsledky při zavádění řešení v tomto regionu, a ocenění Nejlepší partner Genesys Express pro trh středně velkých firem v regionu EMEA. NextiraOne také získala jako jeden z prvních evropských partnerů od společnosti Genesys zlatou certifikaci, a to díky osvědčené historii úspěšných implementací u zákazníků a vysoké míře spokojenosti zákazníků.

Rafi Kouyoumdjian, generální ředitel společnosti NextiraOne Europe, řekl: „Kontaktní centra jsou pro naše zákazníky často strategickým podnikatelským nástrojem a proto jsou strategická i pro společnost NextiraOne. V průběhu roku 2006 jsme dále posilovali naši silnou pozici v Evropě a v této oblasti řešení jsme dosáhli více než čtyřicetiprocen­tního růstu. Naše spolupráce se společností Alcatel-Lucent nám umožňuje pomáhat klientům výrazně zkvalitňovat jejich obchodní komunikaci a transformovat vztahy s jejich zákazníky.“

Wes Hayden, prezident a generální ředitel společnosti Genesys, dodává: „NextiraOne si udělené ocenění skutečně zaslouží, protože se osvědčila jako průkopník v zavádění inovativních řešení kontaktních center, například řešení Genesys Voice Portal, samoobslužných aplikací postavených na technologii VXML, IP kontaktních center a technologií rozpoznávání řeči. Také nám loni pomohla úspěšně uvést na trh řešení Genesys pro směrování podnikových procesů, jež umožňuje zákazníkům provozovat skutečně vícekanálové centrum služeb zákazníků využívající hlas, e-mail, fax a web. Získání tohoto ocenění vyžaduje silný tým a odhodlání, proto se těšíme na pokračování našeho úspěšného partnerství se společností NextiraOne.“

Mezi klíčové zákazníky společnosti NextiraOne v Evropě patří La Poste Courrier, která dominuje svými aktivitami na poli telemarketingu prostřednictvím nového kontaktního centra založeného na technologiích Alcatel-Lucent a Genesys, a Autofirst, která ve svém kontaktním centru ve Francii implementovala IP řešení postavené na produktu Alcatel OmniPCX Enterprise. Technologie Alcatel-Lucent a Genesys ve svých kontaktních centrech dále implementovala společnost N-Ergie, osmý největší dodavatel elektřiny v Německu a Baur Versand GmbH & Co KG, přední německý zásilkový prodejce.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).