Hlavní navigace

ALVAO 6.0

[Tisková zpráva] PRAHA, 27. září 2010 – Na trh byla uvedena nová verze systému ALVAO určeného pro řízení podnikového IT. Největší novinkou v nové verzi 6.0 je produkt Service Desk, který podporuje poskytování různých služeb pomocí různých procesů a to i dle světových metodik jako např. ITIL. Produkt Service Desk je možné rozšířit i o šablony procesů nástupů a výstupů zaměstnanců, anebo o proces, který zajistí automatické založení účtu zaměstnance v Active Directory.

Sdílet

Ředitel vývoje ALVAO, Roman Ježdík uvádí: „Nová verze ALVAO 6.0 byla vyvíjena s cílem být nejlepší řešení na trhu pro Microsoft platformu a proto jsme postupovali podle nejmodernějších metod vývoje SW (Windows User Experience Interaction Guidelines) a podle pracovních scénářů, které vychází z praktických zkušeností našich zákazníků.“

„S novou verzí ALVAO jsme se ještě více přiblížili k produktům rodiny Microsoft a to jak vzhledově, kdy portál byl přepracován podle vzhledu Sharepoint serveru verze 2010, tak i podpora nových produktů Windows 7 a Office 2010 i Exchange 2010. Díky této strategii, se na trh dostal produkt, který skutečně podporuje činnosti IT oddělení a ulehčuje jim práci.“

IT oddělení se nyní může přesunout od reaktivního hašení požárů do proaktivní podpory vlastního podnikání společnosti.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).