Alexandra Poláková působila nejdéle ve vydavatelství Computer Press, kde zastávala pozici produktové manažerky tištěných titulů (Osobní finance, Doupě, Svět bydlení) a později přešla na post marketingové ředitelky pro oblast knih, tištěných a internetových médií. Ve společnosti Alzasoft je jejím posláním stavba marketingové strategie vedoucí ke zefektivnění marketingových aktivit především v oblasti PR, rádiové, TV a outdoor reklamy.
„Ráda bych navázala na úspěšnou zářijovou kampaň, ve které mohla široká veřejnost narazit na našeho přidrzlého zeleného mimozemšťana Alzu. Kromě TV však počítám s rozsáhlejším zapojením rádia, tisku, outdoorových ploch i internetu. Ráda bych se také zaměřila na nové formy a směry komunikace, kterých prozatím naše společnost nevyužívala,“ upřesnila Alexandra Poláková. „Naší snahou je rovněž usnadnit našim zákazníkům v maximální míře nakupování a přinášet jim výhodné nabídky, pro které bude Alza.cz jejich nejoblíbenějším shopem."