Hlavní navigace

Amadeo verze 3 – ještě snadněji a rychleji na web

[Tisková zpráva] Brno, Praha, 21. září 2007 – Amadeo, český dodavatel webových řešení a služeb, přináší zákazníkům další nástroje k vylepšení jejich webových prezentací v podobě nové verze stejnojmenného publikačního systému. Rozšířen byl systém nastavení práv, sjednocením prošla uživatelská rozhraní jednotlivých modulů, více možností obsahuje i modul pro tvorbu formulářů a přibyly také zbrusu nové moduly.

Sdílet

Amadeo si vybrali další zákazníci, z nichž jmenujme například významné IT společnosti EMPIRE a NETGEAR, připravuje se nový čtenářský portál CHIP.cz.

Ke službám souvisejícím s nabídkou kvalitního publikačnímu systému by bezpochyby měla patřit snaha jeho tvůrců o neustálé zlepšování nástrojů a funkcí pro snazší publikování informací na web. Tým Amadeo ani v letošním parném létě nezahálel a představuje řadu novinek v rámci třetí hlavní verze svého univerzálního publikačního systému. Cílem nadále zůstává poskytnout ještě efektivnější a rychlejší editaci internetových prezentací při zachování 100% podpory webových standardů a 100% kompatibility s dostupnými internetovými prohlížeči.

Nové moduly pro stávající i nové projekty
Na základě vlastních zkušeností i požadavků, vyplývajících ze spolupráce s uživateli, byly připraveny nové moduly, kterými lze snadno a bezproblémově rozšířit i stávající weby postavené na starší verzi publikačního systému Amadeo.

Patří mezi ně:

  • modul pro automatickou registraci uživatele (například pro registraci uživatelů k odběru newsletteru a nebo pro registraci uživatelů s přístupem do extranetu – partnerské zóny),
  • newsletter (odesílání novinek – článků z publikačního systému – na registrované uživatele e-mailem přímo z administračního rozhraní Amadea),
  • kalendář akcí (plánování a přehledné zobrazení informací na webu o různých akcích, včetně propojení na další moduly, jako jsou například formuláře nebo fotogalerie).

Rozšíření i vylepšení stávajících funkcí
Možnosti nastavení práv uživatelů byly dále posíleny, mimo jiné u základních systémových práv i o možnost nastavení práv pro jednotlivé jazykové verze prezentací. Velmi užitečné může být také detailní nastavení práv u všech modulů, kdy každý modul může mít definován jiný druh práv.

Uživatelské prostředí jednotlivých modulů se dočkalo dalšího sjednocení postupů i popisek tak, aby se co nejvíce úkonů provádělo obdobně. I díky zapracování podnětů uživatelů tak je práce v jednotlivých modulech více intuitivní. Také oblíbený modul pro tvorbu formulářů byl vylepšen, zejména o možnost odesílání připojených souborů přímo z webového formuláře. Jako příklad této funkce může posloužit odesílání dokumentu životopisu na stránce žádostí o práci apod.

„Při přípravě nové verze Amadea jsme velmi ocenili konstruktivní spolupráci s našimi uživateli. Také na základě jejich přání jsme připravili nejen vylepšení stávajících funkcí, ale přichystali jsme i mnoho zcela nových. Naplňujeme tak záměr poskytnout našim klientům vše, co potřebují pro efektivní publikaci informací na webu,“ doplňuje Petr HRUBAN, ředitel projektu Amadeo.cz.

Vyzkoušejte si sami
Jednoduchost práce v publikačním systému Amadeo si můžete vyzkoušet zdarma a bez nutnosti jakékoliv instalace. Bližší informace najdete na adrese: www.amadeo.cz/cs/pu­blikacni-system-amadeo/zkusebni-verze.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).