Poslední dny kampaně jsou ve znamení „odzvonění analogu“, kdy v distribuovaných letácích do domácností, inzerátech či u „infohlídek“ digitalizace je jedním ze symbolů komunikace právě zvonění na zvoneček. Ředitel realizační agentury Svatoslav Novák k tomu uvádí: „V závěru kampaně jsme chtěli zdůraznit, že termín 31. srpna je opravdu tady a i ti, kteří doposud váhali s přechodem na příjem digitálního televizního vysílání, už musí něco udělat proto, aby i v září mohli sledovat svou oblíbenou televizi“. Dle informací plynoucích z výzkumu veřejného mínění se více něž 50% obyvatel Domažlicka připravilo na příchod digitalizace již více než jeden měsíc před vypnutím zemského analogového vysílání. Nejvíce informací o digitalizaci lidé čerpali z tisku, letáků a televize. Většina obyvatel, kteří jsou informováni o digitalizaci, vnímá pozitivně ikonu digitalizace na Domažlicku, animovanou postavičku, zvanou „digiboy“. Stoupající zájem vykazují informační webové stránky www.digitalne.tv, kde rovněž návštěvnost kulminuje nyní v srpnu.
Nejčastější dotazy obyvatel hovoří o zklamání, že nemohou digitálně přijímat TV Primu a v některých lokalitách, například Všeruby, jsou časté stížnosti na kvalitu příjmu zemského digitálního vysílání. Celkově však výpovědi z výzkumu ale hovoří o tom, že lidé vnímají pozitivně změnu kvality obrazu a zvuku a těší se na možnost příjmu ještě většího počtu televizních stanic. Okrajově se objevují i názory většinou starších obyvatel v tom smyslu, že televizi už sledovat nebudou nebo že je „to“ (digitalizace) nezajímá. Také proto, aby se měli kam obrátit i ti, kteří si uvědomí své potřeby ve vztahu k příjmu televizního vysílání až prvního září, bude telefonní informační linka kampaně 848 222 222 v provozu minimálně do pátku 7. září. Internetové stránky budou fungovat i nadále.