Hlavní navigace

Android Market se otevřel i pro české uživatele

[Tisková zpráva] Čeští uživatelé mají přístup k více než 80 000 placeným Android aplikacím

Sdílet

Češi používající mobilní zařízení s operačním systémem Android si nyní mohou koupit mobilní aplikace ze služby Android Market. Na uživatele čeká výběr z více než 80 tisíc aplikací jak placených, tak i bezplatných. Jedná se například o hry nebo aplikace pro sociální sítě a organizování.

Instalace nejnovější verze služby Android Market
Podmínkou nakupování aplikací přes Android market je instalace nejnovější verze této služby. Pro telefony se systémem Android 1.6 a vyšší se nejnovější verze Android marketu nainstaluje sama automaticky. (K automatické instalaci nedochází u systému Android 1.5 a nižší).

Platební systém v Android Marketu
Google Checkout je systém, který zpracovává platební transakce v Android marketu. Pro uskutečnění transakce je nutné zadat údaje platební karty. Uživatelé se systémem Android 1.6 a vyšším zadají tyto údaje přímo ze svého mobilním zařízení. Vlastníci telefonů ze systémem Android 1.5 a nižším si musí nejdřív založit účet na Google Checkout a platební údaje zadat přes prohlížeč svého počítače.

Informace o Android Marketu
Android market v současné době nabízí více než 80 000 aplikací. Uživatelé mohou nakupovat placené aplikace ve 32 zemích, včetně České republiky. Ostatní uživatelé mají přístup k bezplatným aplikacím. Android market je atraktivní platformou i pro vývojáře. Své aplikace mohou monetizovat vývojáři z 29 zemí po celém světě. Prodej aplikací pro české vývojáře prozatím dostupný není.

O společnosti Google Inc.
Inovativní vyhledávací technologie společnosti Google umožňují každodenní přístup k informacím milionům lidí po celém světě. Google založili v roce 1998 Larry Page a Sergey Brin, dva studenti univerzity ve Stanfordu, a dnes má přední postavení na všech hlavních globálních trzích. Model cílené reklamy, který Google nabízí svým zákazníkům, poskytuje firmám všech velikostí měřitelné výsledky a zároveň rozšiřuje možnosti internetu pro samotné uživatele. Centrála společnosti Google se nachází v americkém Silicon Valley, jednotlivé pobočky pak na různých místech Ameriky, Evropy a Asie. Více informací najdete vždy na www.google.com.

Google Česká republika
Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006, nyní dosáhla s partnerem Centrum Holdings 44% podílu na trhu vyhledávání (Toplist, 35. týden 2010). Google od otevření pobočky uvedl na český trh více než 70 lokalizovaných služeb pro české uživatele, a to včetně produktů jako Mapy Google, online kancelář Dokumenty Google, Kalendář Google, Překladač Google, video portál YouTube, prohlížeč Google Chrome nebo operační systém Android. Malé, střední i velké firmy v České republice mají možnost využít online reklamu v rámci vyhledávání a obsahové sítě (Google AdWords) nebo monetizovat svůj vlastní obsah v rámci služby Google AdSense).

Využít též mohou analytické nástroje pro plánování a měření kampaní: Google Analytics, Google Trends, Statistiky vyhledávání Google, Ad Planner, případně nástroj pro tvorbu grafických kampaní (Display Ad Builder).

Společnost Google Česká republika uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu v různých oblastech (média, korporátní sektor, enterprise, neziskový sektor atd.) V obchodní oblasti (prodej reklamy ve vyhledávání i v obsahové síti) Google úzce spolupracuje s celou řadou mediálních i internetových agentur v České republice, primárně však s držiteli certifikace Google Certified Company. Více informací na www.googleblog.cz nebo media centru pro české novináře http://sites.pres­satgoogle.com/cz

Technická podpora pro české uživatele
Pro více informací o produktech Google mohou čeští uživatelé kontaktovat komunitu laiků, vývojářů a IT pracovníků na portálu GUG.cz. Jde o externí projekt, který kromě technické podpory ve spolupráci s inženýry z Googlu, nabízí i širokou škálu novinek, diskusních fór a odborných přednášek.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).