Hlavní navigace

ANGELIKA PORAZILA HUDEBNÍ CENY

[Tisková zpráva] Více než pětina diváků u televizních obrazovek si v sobotu večer vybrala program Prima TV. Oblíbenost tohoto francouzského filmu předstihla i udělování hudebních cen, když si tento díl Angeliky zvolilo více než 760 tisíc diváků starších patnácti let při podílu na trhu přes 20 %. Film byl úspěšný zejména v cílové skupině žen ve věku 15-34 let, jejichž průměrný podíl na trhu byl 25%. Ve stejné skupině narostl průměrný podíl na trhu při následujícím filmu Téměř bez šance na 30% všech žen ve věku 15-34 let přítomných u televizních přijímačů.

Sdílet

Sledovanost Prima TV dosáhla dobrých výsledků i v neděli večer. Soutěžní pořad Ber nebo neber si opět vybralo více jak milion dospělých diváků a jejich podíl na trhu byl 25 % ze všech diváků u televizních obrazovek.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).