Agentura IDC při určování tržních pozic dodavatelů softwaru CRM vycházela z vertikální segmentace tržeb za rok 2005. Siebel, jehož tržby jsou pro účely porovnání prezentovány odděleně od výsledků Oracle, jednoznačně dominuje trhu. Podle studie společnost IDC v příštích pěti letech očekává největší růst systémů CRM v odvětvích výroby, komunikací a médií a také zdravotnictví. Poptávka po systémech pro řízení vztahů se zákazníky v těchto branžích poroste ročně o 8,1 procenta, 8 procent a 7,2 procenta.
„Siebel si udržuje největší podíl na tržbách v pěti z osmi vertikálních odvětví, na která jsme se ve zprávě zaměřili,“ řekla analytička IDC Mary Wardley. „I když jsou Oracle a Siebel v této studii prezentovány odděleně, akvizice Siebelu společností Oracle zvyšuje její relativní sílu v každém z odvětví, kde má prvenství.“