Hlavní navigace

Aquasoft posiluje marketing

[Tisková zpráva] Praha, 12. srpna 2009 – Aquasoft, přední firma v oblasti vývoje a dodávek informačních systémů, rozšiřuje své marketingové aktivity. Místo specialistky pro externí a interní komunikaci obsadila Lenka Knoflíčková.

Sdílet

Lenka Knoflíčková je od začátku srpna zodpovědná za veškeré marketingové aktivity společnosti. Jako specialistka pro komunikaci se bude podílet na zviditelnění značky Aquasoft, a také na budování a posilování vztahů se zákazníky a s obchodními partnery. Mezi ně patří středně velké a velké organizace působící jak ve státní správě, tak i v podnikové sféře. Knoflíčková se chce zaměřit hlavně na individuální přístup ke klientům, který je pro Aquasoft klíčový.

Knoflíčková do Aquasoftu přešla ze společnosti ČD – Telematika, kde pracovala jako Marketingová specialistka. Zde měla na starosti event marketing, interní a externí komunikaci. V minulosti se také zabývala PR, organizací benefičních akcí a komunikací s médii.

Lenka Knoflíčková vystudovala UK, Fakultu humanitních studií se zaměřením na Občanský sektor. Ve volném čase se ráda věnuje horské turistice, cyklistice, běhání, tenisu a cestování.

AQUASOFT spol. s r.o.
Aquasoft patří mezi přední firmy na domácím trhu v oblasti dodávek rozsáhlých softwarových aplikací. Zaměřuje se na řešení podporující klíčové procesy středně velkých a velkých společností a státních institucí. Patří ke stabilním a dynamicky rostoucím společnostem s týmem složeným z více než stovky kvalifikovaných profesionálů. Zákazníky se snaží oslovovat osobním přístupem odborníků, smyslem pro individualitu klienta a prémiovou kvalitou poskytovaných služeb.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).