Strategie společnosti At Media při prodeji 23 tematických televizních stanic je postavena na využití tv-metrových dat a standardním plánování a vyhodnocování kampaní. Při příležitosti prvního výročí vstupu stanic At Media do tv-metrového výzkumu proto At Media připravila nástroj, který může být zajímavou pomůckou pro každého, koho je důležitá rychlá informace o aktuálním vývoj sledovanosti televizí. Tedy pokud je vlastníkem iPhone.
iPhone aplikace At Media – Sledovanost nabízí uživatelům pravidelně aktualizovaná data o průměrném denním Share ve dvou cílových skupinách (15–54, 15+), vývoji Share v uplynulých 30ti dnech a podílu jednolivých stanic At Media na jejím celkovém dosaženém Share. Součástí aplikace je také sekce novinek z nabídky At Media.
Aplikace pracuje s daty ATO-Mediaresearch a byla vytvořena ve splupráci společností At Media, Inmite a AnFas.
Aplikace je bezplatně distribuována prostřednictvím iTunes/AppStore a At Media počítá s jejím vývojem i pro uživatele dalších platforem mobilních telefonů.
At Media zastupuje 23 tematických stanic, z nichž 14 je měřeno tv-metry. Ve své hlavní cílové skupině Dospělí 15–54 let dosáhla At Media za třetí čtvrtletí tohoto roku souhrnný podíl na sledovanosti na úrovni 3,32%. Nejvyšší dosažené hodnoty sharu se přitom v některých dnech pohybovaly až okolo 4,5%.