Hlavní navigace

AT Media: Aktuální tv-metrová data na Iphone

[Tisková zpráva] Praha, 16.11.2010. Mediální zastupitelství At Media oslavující rok měření svých stanic v tv-metrovém výzkumu při této příležitosti vyvinulo iPhone aplikaci nabízející aktuální pohled na vývoj sledovanosti televizí.

Sdílet

Strategie společnosti At Media při prodeji 23 tematických televizních stanic je postavena na využití  tv-metrových dat a standardním plánování a vyhodnocování  kampaní. Při příležitosti prvního výročí vstupu stanic At Media do tv-metrového výzkumu proto At Media připravila nástroj, který může být zajímavou pomůckou pro každého, koho je důležitá rychlá informace o aktuálním vývoj sledovanosti televizí. Tedy pokud je vlastníkem iPhone.

iPhone aplikace At Media – Sledovanost nabízí uživatelům pravidelně aktualizovaná data o průměrném denním Share ve dvou cílových skupinách (15–54, 15+), vývoji Share v uplynulých 30ti dnech a podílu jednolivých stanic At Media na jejím celkovém dosaženém Share. Součástí aplikace je také sekce novinek z nabídky At Media.

Aplikace pracuje s daty ATO-Mediaresearch a byla vytvořena ve splupráci společností At Media, Inmite a AnFas.

Aplikace je bezplatně dis­tribuována prostřednictvím iTunes/AppStore a At Media počítá s jejím vývojem i pro uživatele dalších platforem mobilních telefonů.  
 

At Media zastupuje 23 tematických stanic, z nichž 14 je měřeno tv-metry. Ve své hlavní cílové skupině Dospělí 15–54 let dosáhla At Media za třetí čtvrtletí tohoto roku souhrnný podíl na sledovanosti na úrovni 3,32%. Nejvyšší dosažené hodnoty sharu se přitom v některých dnech pohybovaly až okolo 4,5%.