Hlavní navigace

Společnost Ataxo přivezla do Prahy organizaci pro search marketing SEMPO

[Tisková zpráva] Americká organizace SEMPO (Search engine marketing professional agency) je největší celosvětovou neziskovou organizací, která podporuje trh marketingu ve vyhledávačích. V průběhu uplynulého týdne se v Praze konala schůzka jejích evropských členů. Na této schůzce představila prezidentka SEMPO Sara Holoubek nejnovější výzkum trhu.

Sdílet

Z tohoto výzkumu, kterého se zúčastnili zadavatelé reklamy a marketingové agentury, vyplynuly následující závěry:

  1. Marketing ve vyhledávačích se stává samostatnou kapitolou v rozpočtech zadavatelů. Získává peníze z nových zdrojů (37 %), přelévají se do něj peníze ze stávající marketingových ( 16 %) nebo internetových (10 %) rozpočtů, případně kombinuje nové a relokované fondy (34 %).
  2. Největší část rozpočtů na SEM (search engine marketing) pochází z rozpočtů pro offline marketing (TV, tisk, direct mail) a z marketingových rozpočtů pro online projekty.
  3. Zadavatelé reklamy hlásí zvýšený zájem o videoreklamu navázanou na vyhledávání videa.
  4. Roste zájem o mobilní vyhledávání, zaměřené na geograficky lokalizované uživatele mobilního internetu.
  5. Zadavatelé reklamy jsou ochotni platit více za lokální zaměření reklamy (3 z pěti zadavatelů oproti loňským 2 z pěti).
  6. Polovina zadavatelů považuje reklamu v sociálních sítích za součást své celkové webové reklamy, třetina ji bere jako součást SEO (optimalizace stránek pro vyhledávače).
  7. Rozpočty na search marketing v USA budou v roce 2013 činit 26,1 miliardy dolarů.
  8. Marketing ve vyhledávačích má stále nejlepší ROI (návratnost investic). Prvními třemi nejefektivnějšími způsoby propagace jsou podle výzkum: reklama ve vyhledávačích, organické SEO, e-mailový marketing.

Více informací na www.sempo.org.

Ataxo je největší středoevropskou agenturou specializující se na marketing ve vyhledávačích. Původně česká společnost je dnes skupinou s mateřskou firmou v Holandsku a pobočkami v České republice, Polsku a na Slovensku. Ataxo má více než pět tisíc klientů a dvě stě zaměstnanců.

Ataxo nabízí kompletní servis služeb pro internetovou reklamu – od tvorby a správy WWW stránek až po vedení PPC kampaní, SEO a marketingovou optimalizaci webu. Svým klientům pomáhá přivádět na internetové stránky návštěvníky, rfilovat uživatele a Ataxo je držitelem titulu Google Qualified Company a Circle členství v SEMPO, celosvětovém oborovém profesionálním sdružení.

Společnost Ataxo Czech s.r.o. se již několik let úspěšně profiluje na středoevropském trhu služeb v oblasti řízení a vytváření vztahů se zákazníky pomocí internetu. Za tuto dobu vybudovala velice stabilní základnu, převyšující pět tisíc klientů, kterým pomáhá přivádět návštevníky, profilovat nové uživatele a konvertovat je na zákazníky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).