Praha, 2.května – NETČÍŠNÍK ATLAS je internetová služba, která ve větších českých a moravských městech nabízí možnost objednat si oběd či večeři přes internet. Po zadání vaší adresy, na kterou si přejete jídlo dodat, se objeví výběr restaurací, které do vaší lokality doručují. Obvyklé menu: pizza a italské pokrmy, sushi, indická a japonská kuchyně a mexické speciality, obvykle ale i celý jídelní lístek. U všech nabídek pak můžete vybírat jak podle ceny (symbol mincí), tak i dosavadních zkušeností zákazníků (počet vidliček), najdete zde rovněž průměrnou dobu dodání (od 30 minut do jedné hodiny), cenu za rozvoz a provozní dobu.
Uvítáte patrně i čas, na který si můžete stanovit dodávku vybrané speciality, a kdy vám ji kurýr doručí. Cena je totožná s objednávkou po telefonu, ale na internetu máte potvrzené, že restaurace vaši objednávku přijala. Napomoci vám mohou také zkušenosti a hodnocení předcházejících uživatelů, protože na první pohled poznáte, který podnik si zákazníci oblíbili.
Službu Netčíšník.atlas.cz od 2.4. 2007 nabízí Atlas.cz ve spolupráci s maďarskou firmou Netpincér.hu. Ředitel Atlasu David Duroň k tomu řekl: „Chceme našim návštěvníkům, ale i zaměstnancům nabídnout co nejvíce možností, jak si zpříjemnit a usnadnit každý den.“
Netčíšník.cz má přes šedesát partnerských restaurací, kde si můžete objednat online, zejména v Praze a Brně. Další pozornost Netčíšníka se soustředí na Ostravu, přes internet si mohou objednávat i obyvatelé Plzně, Teplic, Liberce, Českých Budějovic, Zlína, Ústí nad Labem a Hradce Králové.