Ve virální kampani figurovali tři největší hráči Slevomat, Seznam a Centrum, jejichž slevové servery autoři kampaně přejmenovali na slevo-hmat.cz, s-levouš.cz a tlampion.cz. Někteří ze zmíněných poskytovatelů slevových serverů se ke kampani staví negativně.Jakub Havrlant, generální ředitel Allegro Group CZ and SK, reagoval následovně: „Přestože jsme k tomu byli vyzváni, kampaň rozhodně stahovat nehodláme. Za tvůrci kampaně stojím, podle mě odvedli skvělou práci.“
„Cílem kampaně bylo vzbudit novou vlnu zájmu o slevové servery a přinést do této oblasti chybějící nadhled a vtip. Podle pozitivních reakcí uživatelů internetu věřím, že se nám to podařilo a budeme s touto myšlenkou pracovat i nadále“, říká Alexandra Poláková, marketingová ředitelka Allegro Group CZ and SK. Virální kampaň sklidila nejvíce ohlasů zejména na poli sociálních sítí, kde se o ní živě diskutuje a v odborných médiích, která se kampani také věnují.
Již dříve avizovaný vstup Aukra na trh slevových portálů získává jasné
obrysy. AukroCity.cz bude spuštěno 27.4. s úvodními nabídkami pro Prahu a
Brno. V krátkém horizontu se počítá s rozšířením nabídek i pro další
města.