Zapojit se do věrnostního programu Aukra je možné jako účastník, ale také jako partner. Stát se účastníkem mohou všichni nakupující, kteří získávají body do věrnostního programu za své nákupy a také členové affiliate programu. Ti mohou získat body ve Věrnostním programu převodem peněz, které si vydělali tím, že přivedli na Aukro ze svých webových stránek nové uživatele. Prodejci mohou sbírat body do věrnostního programu jako účastníci za to, že utrácejí za služby Aukra. Zároveň jim Aukro ve věrnostním programu nabízí „partnerství“. Prodejci mohou totiž sami udělovat extra věrnostní body přímo svým kupujícím. Pro prodávajícího to znamená navýšení provize o 1 % navíc k její standardní výši.
Pro účast ve věrnostním programu je samozřejmě nutná registrace. Žádná razítka, žádné samolepky, přičítání bodů je zcela automatické a naprosto komfortní. Po prvním týdnu existence Věrnostního programu se do něj přihlásilo téměř 41 000 uživatelů a více než 8 400 prodejců se do programu zapojilo jako jeho partneři. „Zájem našich uživatelů nás velice těší a počet přihlášených považujeme za úspěch. Věrnostní program jsme vytvářeli s jednoznačnou prioritou, aby byl především spravedlivý. Nesnažíme se uplácet, ale naopak odměňovat naše opravdu věrné uživatele,“ vysvětluje Pavlína Zábojníková.
Jak je odměňování z věrnostního programu Aukra nastaveno, můžeme ilustrovat dvěma příklady. Uživatel, který Aukro navštíví výjimečně, a jednou za půl roku zde koupí předmět za 500 Kč, si našetří na nejlevnější odměnu za 30 let. Velký prodejce značkového oblečení a elektroniky, který měsíčně prodá prostřednictvím online aukcí na Aukro zboží za zhruba 100.000 Kč, si na espresso kávovar našetří za jeden rok.
Dárkový katalog Aukro nabízí odměny z oblasti elektroniky, zdraví a krásy, oblečení, dům a zahrada, sport nebo CD a DVD. Na výběru těchto kategorií se podíleli také sami uživatelé Aukra, kteří se zúčastnili ankety pořádané na počátku letošního léta. Svou volbou určili všech šest kategorií dárkového katalogu. Jeho nabídka bude pravidelně aktualizována jednou za čtvrtletí. Předměty dle vlastního výběru pak budou zasílány vždy poštou. „Naše uživatele pro přihlášení do Věrnostního programu motivujeme také počátečním bonusem. Všem, kteří se do programu připojí během prvních 10 dní od jeho spuštění, udělujeme 500 vstupních bodů,“ doplňuje Pavlína Zábojníková.
Aukro aktuálně představuje komunitu více než 900 tisíc registrovaných uživatelů. Do affilate programu je zařazeno více než 2500 partnerských webů.