Automix.cz – zbrusu nový web o autech
Praha, 18. 2. 2004 – Ve středu 18. února byl na adrese www.automix.cz spuštěn nový web o autech, který je určen nejširší motoristické veřejnosti. Čtenáři zde kromě jiného naleznou pravidelně aktualizované rubriky Novinky, Testy, Nové vozy nebo Rádce. Součástí serveru je i unikátní databáze 176 autobazarů (včetně jejich nabídek), servisů, prodejců a také komplexních informací o tisících modelech aut s možností jejich vzájemného porovnávání. Na českém internetu tak vzniká první virtuální místo, kde si čeští motoristé mohou nejen procházet a srovnávat rozsáhlé databáze auto-moto informací, číst články, novinky nebo sledovat výsledky odborných testů automobilů, ale také se přímo interaktivně střetávat s prodejci automobilů a vybírat si z jejich aktuálních nabídek model k zakoupení. Nový web je součástí internetového portálu Centrum.cz.
Automix.cz vzniká spojením již existujících internetových stránek o automobilech Centrum.cz Auto a Centrum.cz Autobazar a jejich dalším doplněním o nové rubriky a sekce. Unikátností tohoto motoristického projektu je propojení kvalitního obsahového webu s množstvím praktických informací a zajímavostí ze světa aut s databází 176 autobazarů (10 000 aut), servisů, prodejců aut, technických i cenových parametrů více než 4 700 modelů vozů a více než 250 testů nových automobilů. Server se stává významným prostředníkem mezi spotřebiteli, prodejci aut a autobazary.
Server bude kromě pravidelných novinek ze světa aut přinášet až 3 nové testy týdně. Velký důraz je kladen také na praktické rady motoristům, které jsou čtenářům k dispozici v sekci „Rádce“. Pravidelně připravovány budou také speciální přílohy (např. Autosalony, Zimní pneumatiky a další) a on-line rozhovory s osobnostmi českého automobilového průmyslu. Na obsahu se podílejí kromě redaktorů webu i odborníci ze společností IBS Expert a Motožurnálu Českého rozhlasu 1, čímž je zaručena vysoká odborná kvalita obsahu portálu.
Cílem nového webu je získat díky silnému mediálnímu zázemí portálu Centrum.cz do konce roku 2004 více než 140 tisíc pravidelných uživatelů a dostat se tak na druhé místo mezi auto portály a mezi TOP 5 médií o motorismu vůbec. V lednu 2004 mělo Centrum.cz Auto, které se stává součástí nového serveru, návštěvnost 71 000 unikátních uživatelů. Cílem je i do budoucna rozvíjet portál jako virtuální místo poskytující spotřebitelům možnost, jak získat všechny potřebné informace a zprostředkující jim kontakt s konkrétními prodejci ojetých nebo i nových automobilů.
Tomáš Kostrhoun
marketingový ředitel
www.centrum.cz
NetCentrum, s.r.o., Drtinova 10, 150 00 Praha 5
email:tomas.kostrhoun@netcentrum.cz, tel.: 227 018 100