Hlavní navigace

Avaya IP Office Release 5 nabízí větší škálovatelnost a provozuschopnost a vyšší produktivitu

[Tisková zpráva] Guildford, UK, 6. října 2009 – Společnost Avaya uvádí novou verzi svého klíčového komunikačního řešení pro malé a střední podniky. Avaya IP Office Release 5 je software, který zjednodušuje unifikované komunikace a zákaznický servis v malých a středních firmách a současně přichází s novými funkcemi, zlepšujícími pružnost a produktivitu.

Sdílet

Aby byly komunikace v malých a středních firmách jednodušší, je Avaya IP Office k dispozici v šesti různých variantách podle role uživatele – např. jako „telefonický pracovník“, „mobilní pracovník“ či „operátor zákaznického servisu“ – navržených pro splnění specifických potřeb pracovníka. Díky použití tohoto přístupu si už malé firmy nemusí vybírat mezi mnoha možnostmi aplikace a rovněž se tím usnadňuje výběr správného komunikačního řešení.

Avaya rovněž zjednodušila IP Office konsolidací více variant řešení do jedné hardwarové platformy . Ta nyní podporuje až 384 uživatelůmísto původních 272, čímž rozšiřuje škálovatelnost a použitelnost systému IP Office s ohledem na rozvoj firmy. Kromě toho došlo ke zdvojnásobení konferenčních možností z jedné na dvě 64-hovorové konference.

„Malé a střední firmy požadují řešení, která jsou jednoduše pochopitelná a lehce použitelná,“ říká Deepinder Sahni, senior viceprezident AMI Partners, výzkumné a konzultační společnosti zaměřující se na segment malých a středních podniků. „V řešení IP Office Release 5 Avaya efektivně zjednodušila postupy, jak se komunikace navrhují, dodávají a používají. Nové řešení zohledňující uživatele zlepšuje možnosti, jak mohou obchodní partneři plnit požadavky zákazníků a současně rozšiřuje funkčnosti. Zajímavé jsou zejména rozšířené konferenční možnosti.“

Avaya IP Office posouvá laťku v malých a středních firmách novou pružností a aplikacemi Pro malé a střední firmy s více pobočkami představuje Avaya efektivnější a spolehlivější způsob rozvoje podnikání. S řešením Avaya IP Office Release 5 může pobočka používat servery jiné pobočky pro zachování provozuschopnosti své komunikační sítě, včetně telefonů a hlasových schránek v případě výpadku. Pokud dojde k výpadku, systém se automaticky přeregistruje na jinou pobočku s řešením IP Office. Tím se dosahuje vyšší pružnosti sítě a omezuje se potřeba druhého systému na pobočce určeného pouze pro zachování provozu, čímž se snižují náklady na hardware i na práci. Avaya IP Office rovněž přichází s novými aplikacemi, které jsou nyní dostupné přes internetový prohlížeč s použitím modelu „tenkého klienta“. Použití internetu zjednodušuje uživatelský přístup k základním komunikačních nástrojům a současně mohou administrátoři snadněji nasazovat a spravovat komunikace. Mezi nové internetové aplikace patří one-X Portal for Avaya IP Office, komunikační portál pro osobní počítače, s nímž mohou pracovníci lépe spravovat telefonické komunikace díky kontrole hovorů, sledování přítomnosti a záznamu hovorů v reálném čase.

Navíc Avaya IP Office Release 5 obsahuje výkonné aplikace pro výkazy o kontaktních centrech, které jsou rovněž přístupné přes internet a jednoduše se instalují, aktualizují a používají. Funkce Customer Call Reporter sleduje vývoj zákaznického servisu a produktivitu operátorů a současně používá upozornění, která pomáhají administrátorům reagovat na problémy v reálném čase. S funkcí Customer Call Reporter mohou operátoři sledovat, jakou mají výkonnost ve srovnání s průměrem pracovní skupiny a vedoucí mohou sledovat ukazatele, jako je počet přihlášených operátorů nebo příchozí, čekající a zmeškané hovory.

„Zlepšením a rozšířením škály komunikačních funkcí dává Avaya malým firmám nástroje, nezbytné pro úspěch v dnešním náročném obchodním prostředí,“ říká Anthony Bartolo, viceprezident společnosti a generální ředitel divize Small and Medium Enterprise Communications společnosti Avaya. „Dnešní rozšíření IP Office potvrzují náš závazek na zjednodušování nabídky a pomoc podnikům získat maximum z uživatelsky přívětivých aplikací unifikovaných komunikací a zákaznického servisu.“

Britská právnická firma využívá možnosti unifikovaných komunikací řešení IP Office Release 5 Řešení Avaya IP Office Release 5 používá TWM Solicitors, britská právnická firma se 180 zaměstnanci. Společnosti potřebovala konsolidovat své nesourodé telefonní systémy, které byly v různých pobočkách jako následek několik akvizic v posledních pěti letech. TWM Solicitors nejdříve nasadila řešení IP Office, aby zvýšila produktivitu a snížila náklady pomocí menší údržby, neboť administraci systémů IP Office ve více pobočkách šlo provádět z jediného místa. IP Office Release 5 nicméně posunula produktivitu na další úroveň.

„Nové aplikace tenkého klienta a funkce přístupné přes prohlížeč, jako jsou zprávy o hovorech a one-X Portal, budou mít významný dopad na produktivitu našich advokátů, které jsou stále v pohybu, mezi kanceláří, soudy, klienty a svými domovy,“ říká Alan Barrett, ředitel IT společnosti TWM Solicitors. Webový klient pro unifikovanou komunikaci one-X Portal dává advokátům kontrolu nad aplikacemi pro telefonování, konferenční hovory, zasílání zpráv, sledování přítomnosti a nad mobilními aplikacemi a současně i přístup k firemním a osobních kontaktům přes jednoduché a konzistentní rozhraní.

„Používání unifikovaných komunikací přes internet pro pracovníky z domova a pro mobilní pracovníky je hlavním přínosem,“ říká A. Barrett. „Nejenže je pro naše pracovníky jednodušší předložit to, co potřebují, odkudkoliv, ale rovněž to šetří naše výdaje na instalaci aplikací na notebooky všech zaměstnanců.“

Řešení Avaya pro TWM Solicitors nasadila společnost Avaya Business Partner RCG Global se sídlem v britském Surrey. „Kromě nových vlastností a funkcí je jednou z nejzajímavějších věcí na IP Office R5 podstatné zjednodušení prodejních a nákupních možností. Nová řešení zohledňující typ uživatele znamenají pro malé firmy snazší výběr správného komunikačního řešení podle konkrétních potřeb jejich pracovníků. V kombinaci se zjednodušeným cenovým modelem se tak stává extrémně atraktivních nabídkou pro prodejce jako je RCG,” říká Chris King, výkonný ředitel společnosti Avaya Business Partner RCG Global.

Dostupnost Avaya IP Office Release 5
Uvedením okamžitě dostupného řešení Avaya IP Office Release 5 se Avaya IP Office 500 stává jediným serverem v nabídce Avaya pro malé a střední firmy. Novu verzi lze rovněž provozovat na stávajících serverech IP 406v2 a IP412 IP Office.

O společnosti Avaya
Společnost Avaya je předním světovým dodavatelem podnikových komunikačních systémů. Poskytuje řešení Unified Communications, kontaktních center a související služby přímo i prostřednictvím partnerů předním firmám a organizacím celého světa. Podniky všech velikostí tak díky znalostem Avaya mohou zvýšit úroveň efektivity, spolupráce, zákaznických služeb i konkurences­chopnosti. Více informací naleznete na webových stránkách Avaya: http://www.ava­ya.com .

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).