Guildford, UK, 23.března 2010 – Společnost Avaya představila novou verzi svého klíčového komunikačního řešení pro malé a střední podniky. Avaya IP Office 6.0 obsahuje nové funkce Unified Communications (UC), které zaměstnancům zjednodušují práci bez ohledu na místo jejich působnosti. Mezi tyto funkce patří pokročilé nástroje spolupráce, které spojují hlasovou komunikaci, systémy zasílání zpráv, informace o přítomnosti a video a vytvářejí tím produktivnější a pružnější pracovní sílu.
Navíc je Avaya IP Office jednoduše dostupný pro klíčový tržní segment – pro firmy s méně než 20 zaměstnanci. To umožňuje i těm nejmenším firmám nasadit nákladově efektivním způsobem pokročilé komunikační funkce a funkce zákaznických služeb obvyklé u velkých systémů. Uvedením této nové verze se UC stávají pro malé firmy až o 40 % dostupnější .
„Po nasazení Avaya IP Office 6.0 nemusí malé firmy opustit jednoduché a intuitivní ovládání, aby získaly pokročilé komunikační funkce velkých firem,“ řekl Anthony Bartolo, generální ředitel pro komunikace v malých a středních firmách. „Naše nejnovější verze dává malým a středním podnikům k dispozici veškeré nástroje spolupráce příští generace, jež jsou nezbytné pro efektivnější konkurování stejným i větším firmám a pro dosažení úspěchu, jakmile se ekonomika vzpamatuje.“
Zlepšené nástroje spolupráce a větší pružnost reagují na požadavky malých a středních firem Trendy ukazují, že malé a střední podniky jsou optimistické k budoucnosti, ale přesto hledají nové cesty k obchodnímu úspěchu. Většina malých a středních firem očekává růst příjmů v roce 2010 , nicméně více než tři čtvrtiny z nich uvádějí, že po konci recese nebude fungovat starý způsob podnikání a potřebují najít nové cesty pro získání tržních příležitostí. Avaya na to reaguje zdokonalením svých uživatelských řešení pro malé a střední firmy, která jsou navržená pro operátory, mobilní a kancelářské pracovníky, jako např. vylepšením Avaya one-X® Portal for IP Office – počítačového komunikačního nástroje jednoduše dostupného přes web – a novými funkcemi spolupráce přes video.
S Avaya one-X Portal for IP Office uživatelé řídí svoji komunikaci z kanceláře, z domova nebo z cest přes jednoduše použitelné webové rozhraní (použití sítě VPN a kombinace počítače a telefonu). Nová verze je rozšířena o plně integrovaný systém zasílání zpráv s vestavěnými možnostmi hlasového volání a rovněž o funkce přítomnosti ukazující dostupnost pomocí stavových ikon. To prohlubuje jak rychlost, tak i schopnost reagovat na podněty v komunikaci mezi spolupracovníky. Navíc ve funkci hlasové konference, až pro 64 účastníků v jediném hovoru, lze nyní sledovat, přidávat, ubírat a ztišit účastníky a rovněž nahrávat konferenční hovory. Avaya IP Office 6.0 rovněž představuje spolupráci přes video pomocí nové aplikace IP Office Video Softphone, která obsahuje funkce kontroly hlasu přes virtuální telefon nebo počítač či notebook a podporuje dvoubodovou vizuální komunikaci, pokud je požadován vizuální kontakt.
Mezi další důležitá vylepšení Avaya IP Office patří zdvojená podpora v síti Multi-Site Network až pro 1 000 uživatelů.. Navíc během výpadku proudu udržuje Avaya IP Office základní komunikace a kromě telefonních operací zajišťuje nyní i na hlasové vzkazy, automatickou obsluhu a další funkce.
Uvedení nákladově efektivních Unified Communications na trh „do 20“
Podle IDC, mezinárodního poskytovatele informací o trhu informačních technologií, představují firmy s méně než 20 zaměstnanci 90 % malých firem . Avaya IP Office je nyní přijatelně dostupná pro tento segment přes jedinou sloučenou aplikaci, která současně podporuje digitální a analogové přenosy a zařízení na protokolu IP, jež dříve muselo zpracovávat více samostatných aplikací. Spolu s novou řadou telefonů pro firmy s méně než 20 zaměstnanců to snižuje náklady bez omezení funkčnosti.
„Nyní mohou i nejmenší firmy získat přístup k rozsáhlým funkcím, které byly dříve dostupné jen pro větší společnosti,“ řekl Paul Blundell, generální ředitel společnosti iQual, partnera Avaya ve Velké Británii. „A s řešením IP Office 6.0 jsou finanční a časové úspory extrémní. Například 90% snížení nákladů na hlasovou poštu spolu s novou sloučenou aplikací může pro firmy s méně než 20 zaměstnanci představovat zásadní rozdíl. A my odhadujeme, že čas pro programování, nastavení a školení tohoto segmentu bude nižší o 50 %, což představuje pouze půl dne. Díky tomu a dalším přínosům je pro obchodní partnery nasazování těchto funkcí výrazně jednodušší.“
O společnosti Avaya
Společnost Avaya je předním světovým dodavatelem podnikových komunikačních systémů. Poskytuje řešení unified communications, kontaktních center a související služby přímo i prostřednictvím partnerů předním firmám a organizacím celého světa. Podniky všech velikostí tak díky znalostem Avaya mohou zvýšit úroveň efektivity, spolupráce, zákaznických služeb i konkurenceschopnosti. Více informací naleznete na webových stránkách Avaya: http://www.avaya.com .