Avaya představuje telefony řady one-X Value Edition s mnoha IP funkcemi za dostupnou cenu

[Tisková zpráva] Praha, Česká republika, 24. září 2007 – Avaya (NYSE: AV), přední světový dodavatel firemních komunikačních aplikací, softwaru a služeb, uvádí pokročilé řešení IP telefonie pro podniky, které se rozhodly vybavit své zaměstnance rychlým, jednoduchým a nepřetržitým přístupem ke komunikacím. Pro mnoho společností je důležité reagovat 24 hodin denně/7 dnů v týdnu na požadavky zákazníků. Při rozšíření služeb zákazníkům ale musí zároveň pečlivě sledovat výdaje, aby zvýšení produktivity bylo v souladu s nákladovým rozpočtem. Na pomoc dosažení tohoto cíle zavádí Avaya pokročilé řešení IP telefonie.

Sdílet

Nová řada Avaya one-X Deskphone Value Edition poskytuje všechny telefonní funkce, které zaměstnanci potřebují, a to za dostupnou cenu, která je asi o 25 procent nižší než u srovnatelných IP telefonů. To společnostem umožňuje přejít na platformu Intelligent Communications a nenarušit přitom svůj rozpočet.

Stolní IP telefony řady Avaya one-X Deskphone Value Edition jsou vybaveny mnoha funkcemi, mezi něž patří například zobrazení seznamu odchozích a příchozích hovorů, vestavěné seznamy kontaktů nebo možnost přepnout volání, které směřuje na stolní telefon, na mobilní přístroj uživatele. Funkce řady Value Edition jsou dostupné prostřednictvím dobře ovladatelného menu, které pomáhá uživatelům, aby si na nový telefon snadněji zvykli a dokázali rychle využívat jeho možností, aniž by museli podstoupit nákladné zaškolení.

„Vlastnosti a funkce nových telefonů Value Edition na mě udělaly velký dojem,“ řekl Simon Randall, finanční ředitel konzultační společnosti Quadratek, sídlící ve Velké Británii. „Splňují bezesporu všechny naše požadavky a všichni naši zaměstnanci, kteří se s nimi dosud seznámili, si pochvalují snadnost jejich použití. Chceme si pořídit více těchto nových přístrojů pro zaměstnance, kteří je ještě nemají.“

„Avaya one-X Deskphone Value Edition pomáhá společnostem migrovat na IP za nízké vstupní náklady,“ vysvětluje Geoffry Baird, viceprezident a generální ředitel divize Avaya Appliances, Mobility and Small Systems. „Mezi mnohé uživatelské přednosti patří listování v menu pomocí dobře osvětlených funkčních tlačítek nebo možnost vidět seznam volajících, a když chtějí uživatelé odejít z kanceláře, stačí, aby zmáčkli příslušné tlačítko, a zůstanou ve spojení přes mobilní telefony.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).