V prostředí kamionu proměněného na předváděcí místnost měli návštěvníci příležitost seznámit se s poslední verzí Avaya Contact Center Express – multimediální verzí kontaktního centra pro středně velké společnosti. Tato platforma úspornou, snadno instalovatelnou formou zvyšuje užitek ze stávajících CTI (Computer Telephony Integrated) aplikací rozšířením o řadu nových špičkových funkcí k efektivnímu, flexibilnímu a bezpečnému zpracování příchozí komunikace ve formě hlasu, e-mailu či chatu. Příspívá rovněž významnou měrou k optimalizaci správy a řízení provozu kontaktního centra.
Avaya při této příležitosti poprvé v České republice také představila novou generaci IP telefonů řady Avaya one-X TM Deskphone Edition, vytvářející v rámci komunikačních systémů Avaya jedinečné řešení firemní komunikace s vysokou přidanou hodnotou a efektivitou práce.
Charakteristickými znaky této řady jsou:
- Intuitivní kontextově citlivé uživatelské rozhraní´
- Snadný přístup k pokročilým komunikačním funkcím
- Maximální jednoduchost obsluhy a jistota ovládání
- Hi-Fi kvalita hlasu
- Ochrana investic – přídavné moduly a adaptéry
- Ergonomické řešení – přímá podpora uživatelských profilů
- Flexibilní a atraktivní design
Kontextově citlivá tlačítka s navigací na displeji IP telefonu spolu s Hi-Fi kvalitou přenášeného hlasu umožňují snadné a efektivní využití běžných i pokročilých aplikací za současného zvýšení komfortu a snížení únavy uživatelů. Používání výrazně usnadňují návody k řadě funkcí, jako např. konferencing, přesměrování, současné zpracování více hovorů apod. Telefony nové řady rovněž zprostředkovávají snadný přístup k funkcím komunikační aplikace Avaya Communication Manager.
Dále bylo představeno řešení Avaya one-X TM Mobile Edition, podporující mobilitu uživatelů díky přímému přístupu k pokročilým funkcím firemního komunikačního systému Avaya přímo z mobilních telefonů. Avaya one-XTM Mobile Edition je softwarový klient, který poskytuje uživatelské rozhraní obdobné stolnímu telefonu v kanceláři. Řešení podporuje mobilní telefony s operačním systémem Symbian (platformy S60 a S80) a je založené na funci EC500 (Extension to Cellular) aplikace Avaya Communication Manager. Charakteristické znaky této řady jsou:
- Grafické uživatelské rozhraní podporující přímé a intuitivní používání pokročilých komunikačních funkcí
- Jedno telefonní číslo (“One number business access”) – dostupnost pro příchozí hovory a identifikace odchozích hovorů přes jedno firemní číslo
- Jedna hlasová schránka – zvýšení produktivity na základě využívání firemní hlasové schránky také pro hovory směrované na mobilní telefon
- Přístup k funkcím, které poskytuje Avaya Communication Manager (konference pro více účastníků, víceúrovňový transfer, atd.)
- Uživatelská kontrola – dostupnost uživatele na mobilním telefonu přes jediné firemní číslo může být kdykoliv aktivována a deaktivována přímo z mobilního telefonu.
V Avaya Trucku měli návštěvníci rovněž možnost seznámit se s aktuální verzí progresivního multifunkčního komunikačního systému na bázi IP (řada IP Office) pro malé a střední společnosti, který vedle běžných funkcí klasické telefonní ústředny nabízí těmto typům firem celou škálu nadstavbových aplikací, od zpracování hlasových zpráv, přes konferencing až po špičkové funkce call centra. V neposlední řadě byl k dispozici rovněž systém Integral 5, velmi jednoduchý, instalačně i uživatelsky nenáročný modulární systém určený pro nejmenší firmy (až po firmy střední velikosti) jak pro komunikaci prostřednictím digitálních či analogových linek, produkt, který má Avaya v nabídce od akvizice společnosti Tenovis před dvěma lety.