Hlavní navigace

Avaya představuje virtualizované řešení unifikovaných komunikací

[Tisková zpráva] Nové řešení Avaya Aura™ pro firmy až s 2400 zaměstnanci je jedním z prvních, které používá virtualizační technologii pro zjednodušení komunikace v reálném čase, s menšími nároky na hardware a spotřebu energie.

Sdílet

Basking Ridge, N.J., 15.října 2009 –Avaya dnes představila řešení Avaya Aura™ pro středně velké podniky, jednoserverové řešení unified communications pro firmy jen se 100 zaměstnanci, které je modulárně rozšiřitelné až do 2400 uživatelů a 250 míst. Nové řešení zjednodušuje síťové prostředí, šetří peníze a zpřístupňuje pokročilé funkce unified communications a kontaktního centra. Díky tomu se unified communications pro podniky stávají jednoduše dostupnými.

Řešení Avaya Aura pro středně velké podniky je jedním z prvních na trhu, které pro komunikace v reálném čase používá virtualizační technologii založenou na standardech. Virtualizace, tj. použití softwaru umožňují běh více aplikací ve stejném čase na jediném hardwaru, bude do budoucna pro Avaya de facto metodou pro rozšiřování aplikací.

Unikátní virtualizační technologie nazvaná Avaya Aura System Platform pracuje v reálném čase a umožňuje, aby nemodifikované verze řešení Avaya Communication Manager, Voice Messaging, SIP Enablement Services, Application Enablement Services, Utility Services a Media Services běžely na jediném serveru. Řešení Avaya Aura pro středně velké podniky používá System Platform na standardních komerčních serverech s certifikací Avaya a nabízí bezpečnost, škálovatelnost a pružnost, které podniky potřebují.

Mezi přínosy řešení Avaya Aura pro středně velké podniky patří: 

  • Úspora až 75 procent v hardwaru, energii, chlazení a požadavcích na údržbu vede k nižším celkovým nákladům na vlastnictví a šetrnějšímu přístupu k životnímu prostředí.
  • Zjednodušená instalace i průběžná správa pomocí integrovaných administrátorských služeb, výkonných průvodců a samoobslužné administrace. Celé řešení lze vzdáleně nasadit během 1–2 hodin.
  • Vysoká pružnost s vestavěným vzdáleným sledováním, bez kritického místa a s volitelným záložním serverem.

„Když jsme v květnu uváděli platformu Avaya Aura, představovala přelomové řešení pro velké podniky, které požadovaly, aby jejich unified communications a kontaktní centra běžela efektivněji,“ říká Alan Baratz, prezident divize Global Communications Systems a senior viceprezident společnosti Avaya. „Uvedením řešení Avaya Aura pro středně velké podniky poskytujeme stejnou funkčnost s vysokým výkonem pro ještě více firem.“

Zákazníci mohou rovněž jednoduše připojit Avaya Contact Center Express (CCE), vícekanálové řešení kontaktního centra pro středně velké podniky. Řešení Contact Center Express nabízí funkce, jako jsou zobrazení unifikované pracovní plochy, pokročilé multimediální nástroje a integraci do předních softwarů pro CRM včetně Microsoft Dynamics™ CRM. Společné administrační nástroje CCE budou také brzy rozšířeny o možnost využívat funkce a data, spojená s kontaktním centrem Avaya Aura Communication Manager z aplikace CCE. Řešení Avaya Aura pro středně velké podniky přichází ve verzích Standard a Enterprise. Verze Enterprise obsahuje balíček pro koncové spotřebitele Avaya Unified Communications All Inclusive; společnosti s verzí Standard si tento balíček mohou dokoupit za 60 USD na uživatele. Avaya Unified Communications All Inclusive je samostatná licence, která poskytuje snadný přístup do firemních komunikací z jednoduchého a konzistentního rozhraní, ať už je zaměstnanec na cestách, doma, v hotelu nebo na pracovišti.

Řešení Avaya Aura pro středně velké podniky bude po celém světě dostupné v listopadu.

Zákazníci spatřují v řešení Avaya Aura pro středně velké podniky velký přínos Společnost Beaumont Business Centres se sídlem v Londýně, zajišťuje kanceláře včetně služeb pro firmy, které potřebují dobré a profesionální místo pro podnikání na krátkou i delší dobu. Jejich centra slouží pro firmy všech velikostí, od velkých zavedených firem až po začínající jednotlivce. Jejich nájemníci patřící do finančních, právních a mediálních kruhů požadují nejvyšší standard komunikačních technologií v konfiguracích, které jim nejvíce vyhovují. Řešení Avaya Aura pro středně velké podniky doporučila a dodala společnost Centrix, akreditovaný distribuční partner Avaya.

„Řešení Avaya Aura pro středně velké podniky zajistilo, že naši nájemníci mají maximální spolehlivost a modularitu, kterou požadují pro úspěšný chod svého podnikání, bez nutnosti náročné administrace a údržby,“ říká Christine Walcher, manažer střediska, Beaumont Business Centres. „Společnosti, které využívají administrativní centra, mají tendenci více využívat technologie, takže integrace desktopových a IP funkcí zvyšuje hodnotu a díky nim jsou naše centra ještě přitažlivější pro potenciální nájemníky. Pokročilé funkce zasílání zpráv a funkce „follow me“ umožňují těmto firmám, aby zůstaly na vrcholu a rychle rostly. Navíc s virtualizační technologií Avaya Aura System Platform nemusíme provozovat celou serverovou farmu, abychom splnili různé potřeby našich nájemníků, ale můžeme efektivně upravovat komunikační služby podle konkrétních potřeb každé firmy. Avaya Aura nám pomáhá udržet naši pověst solidního partnera pro administrativní centra ve Velké Británii.“

Společnost US Helicopter, pobočka Bell Helicopter, a Textron Company, má přibližně 300 zaměstnanců, kteří provádějí údržbu a modifikace v areálu s osmi budovami. S dvěma pracovníky IT a zákazníky, mezi něž patří mnoho civilních a vojenských agentur, patří mezi klíčové požadavky jednoduchost, bezpečnost a spolehlivost. Ve spolupráci se společností Pruitt Communications, distribučním partnerem Avaya, nainstalovala US Helicopter řešení Avaya Aura pro středně velké podniky s virtualizační technologií Avaya Aura System Platform.

„Nainstalovali a spustili jsme řešení Avaya Aura pro středně velké podniky s aplikacemi pro telefonování, zasílání zpráv a dalšími během několika hodin na jediném serveru, což je asi desetina času, kterou by to trvalo u obvyklých implementací,“ říká Bill Hull, IT supervisor, US Helicopter. „Řešení se tak jednoduše používá a administruje, že nebudeme muset přijímat dalšího zaměstnance IT pro podporu nových objektů, které stavíme na druhé straně města. Uživatelé milují zasílání zpráv a telefony a navíc, když se přesouvají do jiné budovy, aby pracovali na jiném projektu, tak si prostě vezmou telefon a zapojí ho.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).